Gå til innhold

Div. pynting

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ha en enkel bukett med røde roser, og litt grønt innimellom. Nå lurer jeg på hvordan vi skal pynte, både i kirken og i festlokalet - bordene etc. Både jeg og min kjære har en ganske enkel og 'ren' smak, og vil ikke ha noe overpyntet eller overdådig på noen måte. Samtidig må det jo være litt stilig... Jeg har tenkt å bruke eføy en del - synes det er kjempefint. Kunne jo selvsagt bruke røde roser også, og ta igjen farger og alt fra buketten, men siden vi gifter oss i juni, fins det jo så mye fint i blomster ellers (min mamma har en diger frodig hage!) vi kan bruke...

Vi vil egentlig ikke ha sånn typiske 'oppsatser' tror vi, sånn at det står en 'klump' med blomster her og en der...

Noen gode tips, eller noen som har erfaringer med noe flott?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal også ha en bukett med masse røde roser i, og

rødt er av av fargene som skal gå igjen i vårt bryllup.

På bordet har jeg tenkt å ha hvit duk, og langs midten

skal jeg spre røde roseblader utover.

Har sett det blitt gjort i et annet bryllup, og det er veldig

enkelt og flott :D

K.

Skrevet

Ja - takk for tipset! Det kan jeg se for meg blir virkelig lekkert! Og så kanskje noen skåler med vann med flytelys og kronbalder flytende...? I stedet for den digre trearmede, liksom - har sittet med den rett foran meg litt for mange ganger... :D

Dette begynner jo virkelig å høres ut som en plan for bordene! Men kirka da... jeg kan jo liksom ikke strø kronblader utover hele kirkegulvet heller... :D

Skrevet

Vi hadde grupper med hvitekubbelys (tre høyder i hver gruppe), bundet sammen med rødt bånd (gjennomgangstema), telys rundt omkring, og hoder av røde gerbera i telysholdere med vann. Vi ønsket heller ikke klumper med blomster, men enkelt, rent og pent. Dukene og serviettene var hvite.

Skrevet

Flott ide dette med flytelys :D - det skal jeg ha!!

Pynting av kirka har jeg ikke tenkt så mye på enda.

Det skal være flere vielser samme dag, så vi må

sikkert samsnakkes om det tenker jeg.

K.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...