Gå til innhold

Studenter på heltid

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jobber deltid (3 fulle dager) i klesbutikk ved siden av sivilingeniør-studiet. Det går litt utover karakterene, men skitt heller. Siv.ing'er får jobber som fet lønn uansett! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest -eline-
Jobber deltid (3 fulle dager) i klesbutikk ved siden av sivilingeniør-studiet. Det går litt utover karakterene, men skitt heller. Siv.ing'er får jobber som fet lønn uansett!  :)

Nåh ;) Er endel steder det er enklere å få jobb med gode karakterer der gitt.

Ang. spørsmålet til ts: de to siste årene jobbet jeg 10 t/uka, noe jeg var nødt til for å overleve (man blir ikke rik av å være utenlandsstudent). Har ikke skaffet meg jobb enda, jeg må sjekke timeplanen på mandag og se hvor mye jeg vil få tid til. Forhåpentligvis så vil jeg ha tid til 1-2 dager hvor jeg kan ha en relevant jobb, både fordi det er godt med til ekstra penger (ikke for det, med det jeg får av lånekassa har jeg mer enn det jeg har hatt pr mnd de siste tre årene, men jeg liker å ha litt ekstra penger til sparing og shopping ;)) og fordi det hjelper både på masteroppgaven min og for min fremtidige karriere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber 2-3 kvelder i uka pluss to-tre lørdager i måneden.

Jeg har jobbet ved siden av skolen siden jeg var 16, så det ville være rart å ikke jobbe, tror jeg. Er 25 nå..

Jobben min er ikke relatert til studiet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåh ;) Er endel steder det er enklere å få jobb med gode karakterer der gitt.

Vel nei, ikke nødvendigvis sant. Norge trenger ingeniører og siv.ingeniører så det suser, og arbeidsgivere ser sjelden på karakterene!

Fet lønn får vi, og vi er alltid sikret jobb. Flere jenter burde bli ingeniør! :):klappe::Nikke::Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...