Gjest Gjest_Mettemor_* Skrevet 24. august 2006 #1 Skrevet 24. august 2006 Er det noen som kan hjelpe meg? Trenger forslag til bordkort som vi kan bruke i bryllupet vårt. Siden forloveden min og jeg er veldig friluftsintresert, spesielt fisking ser jeg for meg bordkort som kan gjenspeile litt av interessene våre. Men jeg sliter med å finne ut hvordan jeg skal gjøre det. Er det noen der ute som har noen forslag?
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2006 #2 Skrevet 24. august 2006 Klassisk: sag en liten bjørkestamme i tynne biter og skriv navn på dem.
Pinki Skrevet 24. august 2006 #3 Skrevet 24. august 2006 Jeg så nettopp i Ditt Bryllup noen som hadde laget enkle lapper med navn på, som de hang i en kort sene og hektet på hvert glass med en fiskekrok. Litt vanskelig å forklare, men se på side 324 i Ditt Bryllup hvis du har det!
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2006 #4 Skrevet 25. august 2006 du kan godt søke litt så finner du masse tråder om dette. Se eventuelt hersøk.
Kath Skrevet 25. august 2006 #5 Skrevet 25. august 2006 Lag små fiskestenger og putt navnkortet gjennom kroken! Eller skriv navnene på sånne søte små røde og hvite duppedingsen som flyter på vannet (husker ikke hva de heter :klø: ) og bruk de som bordkort... mulighetene er mange!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå