Gå til innhold

Nye ob - Noen som vet hva som skjer?

Anbefalte innlegg

Gjest Norma J.
Skrevet

Usj, nå var jeg sluppet opp for de gamle O.B. fleur som jeg hadde liggende, og de nye er skikkelig nedtur å bruke syns jeg. De loer, er "tregere" å få inn, har en tråd som er vanskeligere å få tak i osv.

Vet at det ble startet en kampanje av www.lofri.com? Men vet noen om det skjer noe mer med saken, eller må man bare gi opp..?

Syns dette er så urettferdig, at vi skal få et nytt produkt som er verre enn det vi hadde.... :x

Dette er jo også noe vi må ha, kan jo ikke klare seg uten akkurat.

Hva om mange nok skriver til Libresse (eller hvem det nå er som produserer tampongene), og klager - tror dere det vil hjelpe? Eller hva om flest mulig kanskje sluttet å bruke tamponger og kun brukte bind? Ikke vet jeg, men blir så oppgitt over at vi står så maktesløse her..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker også Always sine. Ikke fordi jeg synes de er bedre enn de nye fra ob, men rett og slett for å boikotte ob.

Vil også ha de gamle tilbake, men vet ikke om det er mulig!

PP

Skrevet

Jeg har pleid å ta med meg OB fra Norge når jeg er hjemme på ferie. Her i england har dem nemlig ikke OB, og jeg syntes OB var bedre enn andre andre merker.

Men nå kan jeg like så godt bruke et annet merke. Ble skikkelig skuffa når jeg var hjemme i julen og så at tampongene har fått nytt format, til det verre.

Gjest Norma J
Skrevet

Visste ikke at Always hadde tamponger, men de skal jeg jammen kjøpe neste gang - av samme grunn som pingpong: for å boikotte ob. Aner ikke om det vil hjelpe, men man kan jo prøve. Det er vel det eneste de forstår: å tape profitt og penger. Å si sin mening, protestere og komme med gode argumenter fører visst ikke fram så lenge de mener de tjener mer penger på det makkverket de har kommet med nå.

Kjiipt det skal være sånn...grr..

Skrevet

Syns tampax er okei jeg.

De ser jo ikke så fancy ut da men funker bra for meg :D

Skrevet

Det var jammen godt at noen tok opp dette....Dette har irritert meg veldig. Jeg kjøpte de nye ob ene forrige gang jeg hadde mens, og jeg var spent på hvordan de var.........så var de SÅ teite......

Jeg vil ha tilbake de gamle. :evil: :evil:

Har aldri prøvd Always sine....loer de?

Skrevet

Men de setter seg på tvers og er ekle og gufne å sette inn.

Skrevet

Kan være enig i at de setter seg litt på tvers, men det er da ikke noen forskjell i å sette de inn..

Gjest Zalomine
Skrevet

Har ikke noe problem med at de setter seg på tvers jeg, og jeg liker dem BEDRE enn de gamle OB. Jeg bytta til always da de kom, og trives bedre med dem. De passer meg bedre, rett og slett. (men ja, tråden på dem er litt vanskelig å få tak i. Ellers har jeg ingen problemer)

Skrevet

Jeg ble faktisk veldig positivt overrasket over de nye OBene, jeg! Etter å ha hørt så mange klage over hvor dårlige de var, hadde jeg i grunnen bestemt meg for å mislike dem før jeg i det hele tatt hadde prøvd. Jeg så for meg svære lodotter som ville flagre rundt i rommet bare jeg pustet på tampongen... :ler: Men så viste det seg altså at de ikke loer nevneverdig, og for meg er de i hvert fall lettere å sette inn enn de gamle. Faktisk. Så jeg kommer nok ikke til å bytte.

Skrevet

Jeg bruker også tampax, og de fungerer fint for meg :)

Skrevet

Synes ikke always sine tamponger er så mye bedre enn nye O.B., men bruker dem likevel. Håper det er veldig mange som boikotter dem!

Gjest dragoline
Skrevet

Hei, jeg er ny her.

Vet ike om jeg fikser dette.

Vil bare si at de nye o.b er dritt.

Og de loer,kom faktisk lo ut 2 dager etter at jeg sluttet å bruke dem.

Det må jo rett og slett være veldig uhygienisk og helsefarligt! :evil:

Gjest pulverheksa
Skrevet

Jeg bruker de nye ob-ene, Syns de er greie og holder bedre tett enn de gamle.

Om en tampong loer eller ikke spiller ingen rolle hygenemessig. Det fine med sjeden er nemlig at den er selvresende. Det som kommer inn kommer ut igjen. Det er ingenting og bekymre seg for.

Dessuten trekker en tampong væske og når den dras ut igjen følger i de fleste tilfeller loen med.

Skrevet

Synes den nye OB lekker mindre enn den gamle, men loen er ikke til å holde ut med!! Neste gang jeg har mens skal jeg prøve Always.. Håper det funker bedre................

Skrevet

Jeg synes også at de nye OB'ene loer ! Og jeg synes det er uhygienisk når det bli liggende lo igjen der inne :-?

De gamle var bedre - MEN de var for tykke i tuppen synes jeg. Always sine er ok - lette å sette inn men føler at de loer litt (??) .....det gjorde aldri de gamle Ob'ene.

Så sukk ...skulle nok hamstret ja ....... :roll:

Skrevet

Lurer på om de som produserer ob får med seg diskusjonene rundt om kring. Det virker jo som om det er mange som er missfornøyde - jeg trekker en kølapp og stiller meg bak de andre misfornøyde.

Hvis jeg ikke husker feil så var argumentet dems at de ny ob'ene ikke ville lekke. Vel, jeg hadde ikke noe problem med at de gamle lakk, og de som hadde det burde heller kjøpt en størrelse større. så det så! :evil:

Allways sine funker minst like bra som de nye ob'ene og da er det jo ikke så vanskelig å velge annet merke

Skrevet

Jeg hadde heller aldri problemer med at de gamle ob'ene lakk. Jeg skulle ønske de kom tilbake. Men neste gang skal jeg kjøpe always sine, det er helt sikkert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...