Gjest Marlena ikke innlogget Skrevet 9. januar 2003 #1 Del Skrevet 9. januar 2003 Er det noe forbehold mot å farge håret når man er gravid?? Synes jeg har hørt noe om sånt?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 9. januar 2003 #2 Del Skrevet 9. januar 2003 Jeg ble frarådet og gjøre dette, fordi det er stoffer som kommer i kroppen din via hodebunnen, og disse er vist ikke den beste kost for fosteret. far i hvert fall minst mulig. mange har jo problemer med at de mister masse ghår i svangerskapet og da er det vel dumt og slite ekstra på det med og farge det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. januar 2003 #3 Del Skrevet 9. januar 2003 Spurte jordmor om dette, og hun sa at det er ingen fare med å farge/bleke håret under svangerskapet. Det eneste som kan skje er at fargen ikke blir som den pleide før du ble gravid. Dette fordi hormonene kan spille inn....... Har selv bleket håret under sv.skapet og har brukt en hårkur for å bevare "spensten" i håret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ann Forup Skrevet 10. januar 2003 #4 Del Skrevet 10. januar 2003 har aldrig hørt at favning af hår var skadeligt, har selv bleket håret i svangerskabet, men der imod kan håret dit tage dårlig imod hårfarve og permanet for gravide udskiller nogen stoffer som kan invirke på de midler de burger hos frisøren, så ofte når de ser man er gravid må man selv ta ansvar for det de vil ikke garentere resutatet..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. januar 2003 #5 Del Skrevet 10. januar 2003 Farget håret 1 uke før fødselen med natur-farge. Disse inneholder bare natulige stoffer, ingen sterke, som f.eks amoniakk o.l. Fargen blir kansje ikke like sterk og sitter ikke like lenge i, men du blir like fin forde. Fikk gjort det på salong. Lykke til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 10. januar 2003 #6 Del Skrevet 10. januar 2003 Bare farg i vei!! Jeg spurte frisøren min om jeg kunne gjøre det når jeg var gravid, og det kunne jeg godt!! Det eneste de frarådet var bleking og permanent. Har nettopp unnet meg en hel dag hos frisøren med farging og striping og det var deilig. Fint ble det også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå