Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bor i Lørenskog, og vil reise og svømme til helga. Tror badeland på Gardermoen er stengt i august pga renovering. Hvor ellers kan jeg dra?? bassenger i oslo? Hva med badeland i askim? finnes det flere aktuelle steder i området nærmere lørenskog?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en svømmehall på Kjenn skole på Lørenskog. Har aldri vært der selv, men sjekket opp i forbindelse med at jeg selv hadde lyst å svømme. (Bor selv i Lørenskog.)

Tror de har åpent Tirsdag-Fredag 16-21. Lørdag og søndag: 10-17.

Jeg har selv meldt meg inn i Nautilus på Furuset. Der betaler man 275 kr i mnd for trening på treningssenter, og fri bruk av svømmehallen. Du kan lese mere her: www.nautilusgym.no

:)

Skrevet

Kjenn skole har basseng ja, men det er ingen morsomme aktiviteter som rutjsebane etc. Kun et vanlig basseng der man kan svømme, eller leke (ikke høylydt)

Askim badeland er et alternativ dersom du skal mer enn å svømme/trene. fjellhamar skole har forøvrig et bassen (lite) men jeg tror ikke det er oppe for allmennheten.

Skrevet

Ellers finner du mange vanlige svømmehaller flere steder i Oslo. Tipper frognerbadet er stengt nå? Så eneste badeland jeg kan komme på er Askim.

Sjekk www.oslobadene.no

Skrevet (endret)

ta en titt på tøyenbadet forresten. Ser de har rutsjebane og diverse andre tilbud! :)

Edit: de har visst stengt nå de også :forvirret:

Endret av Vampyra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...