Gjest Gjest Skrevet 24. august 2006 #1 Skrevet 24. august 2006 Hjelp meg å velge ny sjampo! Jeg har sånn passe tjukt, langt hår med bittelitt fall i. det farges jevnlig brunt med minicolor, og er ikke sånn spesielt slitt. jeg liker en sjampo som bevarer fargen, gir glansfullt og sunt hår uten å tynge det da jeg er glad i mye volum Kom igjen, fortell om vidundersjampoen din!
Gamle gode 10na Skrevet 24. august 2006 #2 Skrevet 24. august 2006 TIGI Fashionista - ingen over, ingen ved siden
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2006 #3 Skrevet 24. august 2006 Jeg er blitt veldig glad i Bumble & Bumbles "creme de coco"-shampoo. Den passer utmerket for mitt litt tørre fargede hår. Og så lukter den så godt av kokos(nøtt). Selges både på lookfantastic og strawberrynet. Ellers er jo Redken All soft en klassiker.
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2006 #4 Skrevet 27. august 2006 hmm jeg er fortsatt usikker. flere forslag her? Hvordan er TIGI CATWALK SEXED-UP BODY BUILDING SHAMPOO? jeg vil ha volum og lett hår, men også blankt hår som bevarer fargen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå