Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Huden min er så utrolig ømfintlig.. særlig nå om vinteren. Jeg var ikke spesielt plaget med ømfintlig hud før, men mener å huske at det startet etter at jeg begynte på diane p-piller. min egen teori er at det er p-pillene som gjør dette, fordi jeg har fått mindre talg i huden...?? føler jeg får arr av den minste kvise, og slik var det absolutt ikke før... noen som har det på samme måten?

hilsen meg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal ikke diane p-piller være BRA for huden?? Det har jeg hørt, og har ei venninne som skryter av de.

Gjest Anonymous
Skrevet

Denne p-pillen har jeg hørt at ikke bør brukes i det hele tatt. Flere leger har uttalt seg om at den rett og slett er farlig. Da hjelper det ikke om man får fin hud. Den stod også på en liste over legemidler som var under nøye oppsyn pga skumle bivirkninger (blodpropp antar jeg) i VG her om dagen.

Gjest Anonymous
Skrevet

farlig på hvilken måte? alle p-piller gir en viss risiko for blodpropp, bortsett fra yasmin muligens..

Gjest Anonymous
Skrevet

Farlig på den måten at en større andel av den gruppen personer som bruker dette merket får blodpropp enn brukere av andre typer p-piller. Du kan søke etter artikler i de store avisene så kanskje du finner info. om det.

Gjest Anonymous
Skrevet

Ser at jeg nå har blandet sammen to merker. Det er Yasmin som er farligere enn andre p-piller, ikke Diane. Beklager :oops:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...