Gå til innhold

Battlestar Galactica

Anbefalte innlegg

Gjest en gjest
Skrevet

Hva synes dere etter de to første episodene?

Jeg synes det virker veldig lovende. Vil ikke sammenligne med første, men synes denne er annerledes på en fin måte. Det er noe som er dårlig, slik som overspilling av Dr. Gaius Baltar når han ser og snakker med Number Six (andre karakterer har en tendens til overspilling også) og stereotyper som Starbuck og klisjeer som forholdet mellom far-sønn (Adama) osv

Men jeg liker at serien er så stille! Den gjør faktisk serien så mye mørkere enn annen sci-fi som har gått. I tillegg så liker jeg den delen om presidenten, regjeringen osv som faktisk fører dramasjangeren inn som en veldig seriøs del av sci-fi serien.

Dette er absolutt noe jeg skal følge med på! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har sett nesten to sesonger av Battlestar Galactica. Det er den beste sci-fi-serien jeg har sett. En av mine favorittserier uansett genre. Jeg har ikke sett originalserien, så jeg har ikke problemer med at f.eks. Starbuck nå er jente. (Kick ass dame, digger henne!)

Skuespillerprestasjonene er kanksje litt varierende, men feelingen er kul, og det er så utrolig gjennomført setting! Folk jeg kjenner som ikke liker sci-fi har likt BG. Så den har nok noen litt universelle (pun intended!) kvaliteter.

Catzy

Skrevet

Jeg har fulgt med på serien siden den hadde premiere i USA. Har alle episodene som hittil er kommet ut. Sjef serie!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...