Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har prøvd billpoint eller paypal og kan forklare litt om hvordan en best gjør dette?

Har en konto som står ubrukt som jeg tenkte jeg kunne prøve det på.

Nitha

Skrevet

Jeg har en PayPal konto som jeg bruker når jeg skal betale for ting på internett.

Jeg gikk til http://www.paypal.com/ og opprettet konto.

Oppga VISA kort nr. og etter noen dager fikk jeg en kode i mailen som jeg brukte for å verfifisere opprettelsen av kontoen.

Fikk 2 USD fra paypal for at jeg opprettet konto hos de.

Kan absolutt anbefale det. Mye sikrere enn å måtte oppgi VISA nr. på alle nettsteder hvor jeg kjøper noe.

Gjest *Perser*
Skrevet

Jeg har også Paypal! Slik som jeg har forstått så er billpoint for dem som bor i Usa!

Men jeg anbefaler Paypal... litt stress i begynnelsen, men det er pga sikkerheten! Har hat paypal konto i over 1,5 nå og er kjempe fornøyd :)

Skrevet

Hmmmm...

Såvidt jeg kan skjønne så er ebay iferd med å gå over fra billpoint til paypal som betalingsløsning.

Prøver å lese litt på paypal. com, men er det slik at en er nødt om å ha visakort på den kontoen som oppgis? Hvis jeg har noe kort på den kontoen jeg hadde tenkt å bruke, så er det i beste fall et vanlig kredittkort uten visa. Er det ellers slik at en må ha en viss sum inne på den kontoen hele tiden, eller???

Jeg bare spør :oops:

Nitha

Skrevet

Du behøver ikke ha noe penger på paypal-kontoen.

I det du kjøper noe så må du ha penger på VISA-kortet ditt. Paypal belaster VISA-kortet direkte og sender pengene til mottaker umiddelbart.

MOttaker blir belastet litt for dette (husker ikke hvor mye).

p.s.

(Doner gjerne 10 kr til meg. Du kan betale med PaypPal!).

d.s.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...