Gjest gjesta Skrevet 24. august 2006 #1 Skrevet 24. august 2006 Ja, hvordan blei dere fridd til, eller hvordan fridde dere?? Jeg vil gjerne høre.
Kath Skrevet 24. august 2006 #2 Skrevet 24. august 2006 gutten min tok meg med ut på en bedre middag og da vi kom hjem (og jeg satt nydusjet og usminket i pysjen i sofan) gikk han ned på kne! Jeg elsker deg akkurat som den du er, vil du gjøre meg den glede å bli min kone?
Gjest gjesta Skrevet 24. august 2006 #3 Skrevet 24. august 2006 (endret) Min kjære ga meg tur til Stockholm i ettårsdagsgave. Han hadde bedt meg ta med meg en pen kjole, fordi vi skulle ut og spise middag på en fin restaurant (sammen med noen andre, påsto han). Da vi kom dit var det selvfølgelig ingen andre der, og vi fikk sitte ved et bord som var pyntet med blomsterblader. Etter at vi hadde spist tok vi drosje til en park. Min kjære hadde tidligere fortalt meg at området vi bodde het Sentralbadet (hvilket det ikke gjorde), og fortalte sjåføren at vi skulle dit. Da vi kom ut av drosjen skjønte jeg jo ingen ting, men ble leid inn i denne parken. Det var november, det var mørkt ute, og det snødde så vidt. Det var veldig pent med snøen og alle lysene som var der, og kjæresten min sa at jeg skulle sette meg ned på steinmur. Så kysset han meg og spurte om jeg hadde det bra, hvilket jeg selvfølgelig hadde. Deretter gikk han ned på kne, og fant fram en eske fra lomma. Der lå det en nydelig diamantring, og han spurte "Vil du gifte deg med meg?" Da tok det tre sekunder hvor jeg stirret sjokkert på han, før jeg svarte "Selvfølgelig vil jeg det!". Etterpå tok han opp kameraet og tok bilde av meg, fordi han ville så gjerne ha et minne om hvordan jeg så ut akkurat da. Så fant vi en drosje igjen og dro tilbake til hotellet, og ringte foreldrene våre og sendte en sms med bilde av ringene til vennene våre. Deretter dro vi hjem til noen venner av oss for å feste, og dro hjem tidlig da de andre ville ut, fordi vi trengte litt tid for oss selv... Kom på noe mer: Han hadde fortalt vennene sine at han skulle fri, så da vi kom til festen sto de klare med champagne. Så han var visst veldig sikker på at jeg skulle si ja. Endret 24. august 2006 av ayrabeth
Gjest Fru Skrevet 24. august 2006 #4 Skrevet 24. august 2006 Vi hadde fundert litt frem og tilbake om vi skulle feire bryllup (gifte oss hadde vi villet lenge). Så kjøpte vi tur til New York, og da var det egentlig en selvfølge at vi skulle innom på Tiffany's og kjøpe forlovelsesring. Veldig romantisk!
Arkana Skrevet 24. august 2006 #5 Skrevet 24. august 2006 Det var på nyttårsaften 2001 og vi feiret for en gangs skyld alene. Vi hadde akkurat gått ut på balkongen for å se på fyrverkeriet og samboeren min smatt inn igjen og kom ut med en rose og gikk ned på kne og spurte om jeg ville gifte meg med ham, og jeg sa selvsagt ja. Han hadde visst egentlig planlagt en hel masse han skulle si, men ble så rørt over situasjonen at han ikke fikk annet fram enn selve frieriet (men det var jo det viktigste da). Så fort vi kunne dro vi til gullsmed og fant noen nydelige ringer som skal brukes som gifteringer også. Vi gifter oss neste sommer.
Gjest Fru Skrevet 24. august 2006 #6 Skrevet 24. august 2006 Vi hadde fundert litt frem og tilbake om vi skulle feire bryllup (gifte oss hadde vi villet lenge). Så kjøpte vi tur til New York, og da var det egentlig en selvfølge at vi skulle innom på Tiffany's og kjøpe forlovelsesring. Veldig romantisk!
Kykkelikokos Skrevet 24. august 2006 #7 Skrevet 24. august 2006 Forloveden min hadde også planlagt masse han skulle si, men klarte så vidt å få stotret frem at han ville tilbringe resten av livet sitt sammen med meg, og spurte så om jeg ville gifte meg med ham. Han var så søt der han satt på kne, med tårer i øynene og klump i halsen.
Gjest gjesta Skrevet 24. august 2006 #9 Skrevet 24. august 2006 Blir helt rørt her jeg sitter av å lese historiene deres
Gjest Gjesta Skrevet 24. august 2006 #10 Skrevet 24. august 2006 Blir helt rørt her jeg sitter av å lese historiene deres ← Hva er planen din da?
Kykkelikokos Skrevet 25. august 2006 #11 Skrevet 25. august 2006 Slik ble jeg fridd til ← Så romantisk! Og så fint navn du har
Gjest gjesta Skrevet 25. august 2006 #12 Skrevet 25. august 2006 Hva er planen din da? ← Hvordan jeg skal fri til min kjære sambo er vel ikke helt avklart, men det blir nok på toppen av en 2000-meters topp om et par år
Superlammet Skrevet 25. august 2006 #13 Skrevet 25. august 2006 (endret) Jeg og dama var i Praha på ferie. Tidligere på dagen hadde vi vært i sentrum og shoppet litt da vi stoppet innom en butikk med masse saker og ting. Der fant hun noen ringer som hun likte og sa at det var noe sånt hun ville ha som forlovelsesring. Uten at hun helt skjønte hva som skjedde kjøpte jeg ringen under skjul av at jeg selv ville ha en ring jeg fant. Hun trodde med andre ord at jeg kjøpte en ring til meg selv. Vi var tilbake i leiligheten og skulle gjøre oss istand litt før vi skulle ut. Jeg hadde igrunn ikke store planer om å fri da, men ettersom pratetn vår penset mer og mer inn på området tenkte jeg "Here goes..". Jeg smuglet ringen frem fra lomma og gikk bort til henne, sa noen søte ord som førte til at a gikk helt inntil meg og skulle klemme meg. Jeg dyttet henne forsiktig vekk, sa et par søte ord og igjen klemmet hun meg. Jeg var vel omtrent inni meg på dette tidspunktet. Jeg dyttet henne på ca en armlengdes avstand og så at hun ble litt bkeymret i ansiktsuttrykket, men det forsvant til et mer overrasket (positivt) uttrykk når jeg gikk ned på kne og fisket frem ringen. Jeg snublet frem noen ord og et spørsmål om hun ville gifte seg med meg en gang i fremtiden, og jaggu fikk jeg "Ja." som svar hvorpå hun begynte å gråte av glede.. På det tidspunktet var jeg mer inni meg. Ooooog veldig lettet. Endret 25. august 2006 av Superlammet
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2006 #14 Skrevet 25. august 2006 Så romantisk! Og så fint navn du har ← Takk for det
F&b Skrevet 26. august 2006 #17 Skrevet 26. august 2006 det var julaften 01. Jeg ble plassert i sofa`n, så satte han på "ingen er så nydelig som du" av tor endresen Han gikk ut en liten stund,mens jeg ble sittende å høre på teksten. Inn kom han igjen med min datter.. hun bar på ett lite brett med en ring på og han kom med masse blomster han gikk ned på kne og sa masse pent og spurte om jag vill bli hans kone. jeg min datter og svaret ble ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå