Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg synes hm har mye fint i år... men det er så utrolig mange kataloger ute nå! flere som har lagt merke til det??

Skrevet

Jeg skal sporenstreks inn å bestille meg en jakke jeg har sikla på siden pressebildene kom! Takk! :)

Skrevet

Jeg ser de ikke! Hvordan finner jeg disse?

Skrevet
Jeg ser de ikke! Hvordan finner jeg disse?

Du må trykke der det står "H&M Magazine" på første side i shopen. Bilde av en dame med leopardjakke.

Jeg bare så det i farten på jobb, så jeg har ikke fått sett på klærne ennå...

Skrevet

Heia!

vil denne harmony kolleksjonen lanseres i butikkene? Hvor finner man den på den norske kjøpssiden?

mvh

nysgjerrig

Skrevet

De fleste plaggene inneholder akryl, leser jeg, så jeg kommer nok til å styre unna. Grr!

Skrevet
De fleste plaggene inneholder akryl, leser jeg, så jeg kommer nok til å styre unna. Grr!

ARg, hvorfor bruker de så mye akryl???? Greit, det er sikkert billig, men det er så fælt.

Jeg kjøper nesten aldri gensere fra HM pga det. Men de har jo så mye fint :tristbla:

Skrevet
Jeg skal sporenstreks inn å bestille meg en jakke jeg har sikla på siden pressebildene kom! Takk!  :)

Skal du ha leopardjakke..? :klø:
Skrevet

Niks! (Den er vel ikke i harmony-kolleksjonen..?)

Jeg vil ha en strikkejakke/genser-sak, som ikke fantes i nettbutikken.. Mailet kundeservice i går, og akkurat dette plagget jeg ville ha finnes kun i butikkene.

Så svaret er ja; klærne finnes også i butikk!

Skrevet

Hvor leste du det?

Jeg fant kolleksjonen i magasinet, men der sto det ingenting om hva klærne var laget av. Noe av det var litt fint, men jeg vil heller ikke ha akryl, så det hadde vært fint å finne ut hva deg jeg likte inneholdt.

Skrevet

Ikke så mye ull, nei. For det meste 100% bomull, eller ullblandinger.

Skrevet

Selv sliter jeg litt med at det er for mange (fiiine) ullplag på H&M nå, i og med at jeg prøver å unngå det. Dyrevenn. Jepp.

Skrevet

Ser ingen konflikt mellom å være dyrevenn og å iføre seg ullplagg.For sauer er det faktisk deilig å få raket av seg ulla og sprade rundt i "bare messingen".En sau kan lett ha 20 kg ull,og det sier seg selv at det blir både varmt og tungt.

Skrevet
Selv sliter jeg litt med at det er for mange (fiiine) ullplag på H&M nå, i og med at jeg prøver å unngå det. Dyrevenn. Jepp.

Du skjønner, man klipper ulla av sauene - de klippes hver vår før de sendes på beite. Dagens saueraser er avlet fram med tanke på å skulle klippes. Derfor er det som forrige innlegger skriver, dyreplageri ikke å klippe sauene. Ulla vokser raskt ut igjen. Skal vi ha oss saueskinn, derimot, må det slakting til.

Hvis du er imot dyrehold i det hele tatt, skjønner jeg kanskje argumentasjonen din, hvis ikke er jeg nok litt spørrende....

Kanskje alternativet ditt er bomull? Da håper jeg du velger økologisk. Det er lite som krever mer kjemikalier og vann enn bomullsindustrien...

(...dette har forresten potensiale i seg til å bli en ny kjøttdeigtråd, for de som husker den :legrine:)

Gjest Summertime
Skrevet

Åh, har gledet meg til disse klærne! Synes de genserne i grå og rosa med silkebånd rundt er så utrolig søte. Hvilke av butikkene i Oslo er det som har fått inn disse plaggene? Tenkte å ta meg en tur i morgen og titte litt.

Det er utrolig kjedelig at det er så mye akryl i disse plaggene da, det stoffet puster jo ikke i det hele tatt. Føler meg alltid litt svett når jeg går med det. Menmen, når de ser så bra ut så ;)

Skrevet
Hvor leste du det?

Jeg fant kolleksjonen i magasinet, men der sto det ingenting om hva klærne var laget av.  Noe av det var litt fint, men jeg vil heller ikke ha akryl, så det hadde vært fint å finne ut hva deg jeg likte inneholdt.

Jeg fikk katalogen idag. De aller fleste cardiganene og genserne (spesielt de grovstrikka fluffy variantene) hadde mye akryl i seg :tristbla:

Skrevet
Jeg fikk katalogen idag. De aller fleste cardiganene og genserne (spesielt de grovstrikka fluffy variantene) hadde mye akryl i seg  :tristbla:

Kommer det egen katalog med disse plaggene også?

Gjest Miss.Chanel
Skrevet (endret)

på side 28 i nyeste costume bladet er det bildet av en jakke. jeg er desperat på jakt etter den!!! den er altså fra H&M, har 3 store knapper foran. man får den i kåpe i sort eller rød på nettbutikken under yttertøy. noen som vet hvor jeg kan finne den?

og hva er galt med akryl??? jeg synes det er digg! ellers driter jeg i hvor ulla og hvilken sau den er klippet av... :)

Endret av Fru.Magda :)
Skrevet

og hva er galt med akryl??? jeg synes det er digg! ellers driter jeg i hvor ulla og hvilken sau den er klippet av...  :)

Hehe...akryl er så langt unna ull som man kan komme. Polyester og akryl er bestevenninner :ler:

Grunnen til at jeg ikke liker akryl er at det kan stinke svette. Og parfyme lukter dritt på det. Også blir det elektrisk :hår:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...