Gå til innhold

Ex-phil

Gjest student

Anbefalte innlegg

Gjest student

Var på min første forelesning i ex-phil igår. Skjønte ikke noe jeg, gud så tørt og forvirrende. Bedre ble det ikke da det var en student der som rekket opp hånda og briljerte med sine kunnskaper.

Si til meg at det vil bli mer forståelig etterhvert. :sur:

Jeg følte som en forvirret lus der igår.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest LilSweetie

Det blir mer forståelig etterhvert, når du får satt forelesninger, seminarer og pensum i sammenheng. Dessuten er det mange forskjellige temaer, hvor noen er langt mer forståelige enn andre.

Lykke til - det går nok bra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt hvordan du har det :klem:

Jeg tok ex.phil i fjor høst, og syntes som deg at det var utrolig tørt og uforståelig. Men det gikk bedre etter hvert, og faktisk endte jeg opp med en veldig bra karakter på eksamen. Det ordner seg nok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsett og jobb med fagene. Jeg sleit også helt til det gikk et lyst opp for meg noen få uker før eksamen. Da hadde jeg slitt hele høsten, og så ikke akkurat så veldig lyst på det. Men eksamen gikk veldig greit til slutt. Det ordner seg nok. Allt nytt tar det tid å komme inn i, bare gi det litt tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er alltid forvirret og stresset de første ukene med nye fag, føler jeg kan mindre enn alle andre og at jeg mangler oversikt. Selv om det jo viser seg at 'alle andre' er akkurat like forvirret som meg. Det kommer seg etterhvert! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...