Gå til innhold

Hvordan er din jobbsituasjon?

Gjest aishwarya

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest *Snart medlem*

Jeg har den ultimate flexitid, og bestemmer nøyaktig selv når jeg skal jobbe. Derfor har jeg også muligheten til å kikke innom KG i tide og utide ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en fleksitidsvariant -dvs tre dager i uka har jeg 4 timer åpningstid hvor jeg må være til stede (to dager formiddag og en dag ettermiddag), en dag med 6 timers åpningstid og en dag jeg styrer helt selv. Synes det er deilig å ha det såpass fritt og kunne legge opp etter dagsform, arbeidsmengde og fritidsplaner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fleksitid. Har en kjernetid som jeg helst skal være på plass, men ordner seg stort sett alltid hvis jeg trenger fri.

Legger stort sett opp dagen min selv, bare jeg er ferdig til tidsfristene så styrer jeg selv.

Veldig fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jobber hundre prosent, mandag-fredag.

Arbeidsdagen er fastlagt på forhånd med mye tidspress, men man må også tenke selv og legge opp eget løp ut ifra dette, slik at man rekker igjennom alt innen tidsfristen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber fast 8-16, sjelden overtid.

Har hatt flexitid i mange år tidligere, savner det ikke i det hele tatt. Om man tar ut tid er det alltid tungt å jobbe det inn igjen.

Noe som forundrer meg er diskusjonen rundt deltidsjobber og kvinner, hos menn er det ikke tema en gang. Men det blir jo en avsporing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe som forundrer meg er diskusjonen rundt deltidsjobber og kvinner, hos menn er det ikke tema en gang. Men det blir jo en avsporing.

Kvinner er dummere enn menn. Det finnes ingen andre forklaringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er litt nyskjerrig. Er hjemmekontor blitt vanlig? Har dere mye frihet? Må dere sette sammen arbeidsdagen deres selv eller er den så og si fastlagt?

Jobber i offentlig sektor, har hjemmekontor og fleksibelt kontor på reiser, fleksitid og jobber i full jobb (kunne aldri tenke meg å jobbe mindre!)

Jobber i gjennomsnitt (inkl. lunch) fra kl. 08.00 - 17.00, en sjelden gang mindre, men mest dette eller mer. Har heldigvis ikke barn eller mann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner er dummere enn menn. Det finnes ingen andre forklaringer.

Neivisst. For å jobbe 10 timer i døgnet er drømmen for de fleste av oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber 10-16 fire dager annenhver uke. Innimellom et par timer på kveldstid i tillegg. En slags 50% stilling. Resten er jeg syk/på rehab.

Jeg legger opp arbeidsdagen min selv, tar fri om jeg må osv.

Kunne ikke hatt det bedre!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg varierer litt. Er lærer i videregående skole, og har bare noen timer undervisning i uka. Da er jeg selvsagt på skolen, men jeg tar gjerne forberedelsene hjemme hvis det passer seg sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neivisst. For å jobbe 10 timer i døgnet er drømmen for de fleste av oss.

det som er mest rart synes jeg,er at når man er nybakt forelder så jobber ofte mor deltid og far overtid.forstå det den som kan...

dette var kanskje en liten avsporing men.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...