Gjest *Just-Me* Skrevet 24. august 2006 #1 Skrevet 24. august 2006 Kom en liten fugel kræsjende inn i vinduet her nå, så kom katten etter. men fuglen gjemmte seg bak noen malingspann på verandaen, og kannen lete fortvilt under verandraen å¨mjauet stort. jeg tokkatten inn og nå går hun helt fra seg å mjauer og vil ut. Fuglen er i livet og ser i fin stand ut, men trolig kansje skadet den ene vignen litt, for den flyr ikke avgårde. Burde jeg bare slippe ut katten å la henne gjøre ferdig jobben?? Synes synd i fuglen jeg.... vil jo ikke la den lide, men ikke så mye jeg kan gjøre til eller fra uansett.
Gjest *Just-Me* Skrevet 24. august 2006 #2 Skrevet 24. august 2006 Måtte bare slippe katten ut igjenn, ble e nkort prosess.... så nå lider hvertfall ikke fugelen mer...
Hu i Svingen Skrevet 24. august 2006 #3 Skrevet 24. august 2006 Fuglen kan ha en liten hjernerystelse, det er ofte de ikke flyr igjen rett etter en krasj. Vent litt du, så flyr den nok.
Gjest *Just-Me* Skrevet 24. august 2006 #5 Skrevet 24. august 2006 hehe, ja, to late... Jeg kan jo ikke synes synd i alle småfuglene heller. Er jo bare kattens innstinkt å fange mus/fugler.... Men nå som gravid går jeg og er så eksta følsom for slike ting,. stakar den fuglen som dør osv.. men men, thats life. må jo inrømme atd et var liyt morsomt å se katta ta kverken på den også da.
Gjest gjest1 Skrevet 24. august 2006 #6 Skrevet 24. august 2006 Også ler dere Så morbid, men ganske morsomt! Spesielt typoen med kannen, for jeg så for meg en kannekatt. Huff nei, nok! :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå