Gå til innhold

slippe katten ut

Anbefalte innlegg

Gjest *Just-Me*
Skrevet

Kom en liten fugel kræsjende inn i vinduet her nå, så kom katten etter. men fuglen gjemmte seg bak noen malingspann på verandaen, og kannen lete fortvilt under verandraen å¨mjauet stort. jeg tokkatten inn og nå går hun helt fra seg å mjauer og vil ut. :ler: Fuglen er i livet og ser i fin stand ut, men trolig kansje skadet den ene vignen litt, for den flyr ikke avgårde. Burde jeg bare slippe ut katten å la henne gjøre ferdig jobben?? Synes synd i fuglen jeg.... vil jo ikke la den lide, men ikke så mye jeg kan gjøre til eller fra uansett.

Videoannonse
Annonse
Gjest *Just-Me*
Skrevet

Måtte bare slippe katten ut igjenn, ble e nkort prosess.... så nå lider hvertfall ikke fugelen mer... :sjenert:

Skrevet

Fuglen kan ha en liten hjernerystelse, det er ofte de ikke flyr igjen rett etter en krasj. Vent litt du, så flyr den nok. :)

Skrevet

Au da, var litt sen der ja. :ler:

Gjest *Just-Me*
Skrevet

hehe, ja, to late... :ler:

Jeg kan jo ikke synes synd i alle småfuglene heller. Er jo bare kattens innstinkt å fange mus/fugler.... Men nå som gravid går jeg og er så eksta følsom for slike ting,. stakar den fuglen som dør osv.. men men, thats life. må jo inrømme atd et var liyt morsomt å se katta ta kverken på den også da.

Skrevet

Også ler dere :hoho: Så morbid, men ganske morsomt! Spesielt typoen med kannen, for jeg så for meg en kannekatt. Huff nei, nok! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...