Gjest Gjest Skrevet 24. august 2006 #1 Skrevet 24. august 2006 jeg møtte en mann for 2 måneder siden. Grunnet avstand har jeg kunn møtt han 5 ganger etter det, i tilegg til at vi hadde en weekend tur m/hotell i Oslo sammen. Vi har det kjempe bra sammen, jeg er forelsket og jeg tror han også er det selv om han aldri har nevnt det i ord. Vi holder hender når vi er sammen og gjør typiske kjæreste ting som kysser og har sex. Når vet en om en er kjæresten ?? sikkert dumt spørsmål men...
Gjest Søt Skrevet 24. august 2006 #2 Skrevet 24. august 2006 heei! Dette her er ikke et dumt spørsmål..Veldig vanskelig å si om dere er kjærester, men noe kan jo være at han holder deg i hendene, kysser deg, gjør dette offentlig også, hadde jeg nok tatt sjansen. Sender han deg sms, mail som er litt spsielle? Det beste er å spørre han hvor det dere har fører? At dere er enige. Så dere ikke blir såra. Tror det er mange som har denne tanken i startfasen.. Jeg trodde jeg hadde kjæreste. For vi kysset og klemte offentlig.. Men nei, det var vi jo ikke Tok et par måneder.. han ville være sikker på at det vi startet var riktig. Så siden dere ikke har styra så lenge, så kanskje vente til en dag dere er alene sammen å spører han? Sende han deg sms, som antyder noe mer? Lykke til hilsen lille meg- som er så forelsket
Gjest Labellamia Skrevet 24. august 2006 #3 Skrevet 24. august 2006 Spør han en gang det føles naturlig i øyeblikket om han vil være kjæresten din.
Gjest gjest1 Skrevet 24. august 2006 #4 Skrevet 24. august 2006 Gjør som meg; spør på fylla "døøøøh hvor ståår vi egentlig?" Det funket
Minien Skrevet 24. august 2006 #5 Skrevet 24. august 2006 Når han viser deg frem til kompisene sine og moren sin, så er dere kjærester.
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2006 #6 Skrevet 24. august 2006 Jeg holdt på på samme måten med en fyr i et par måneder. Var ganske usikker på om vi faktisk var kjærester eller om vi bare holdt på.... Så jeg spurte han rett uten kveld vi lå og koste i senga: "Du, hvor fører egentlig dette hen? Jeg har virkelig begynt å få følelser for deg, så om dette ikke fører noen plass, så tror jeg det er best at vi slutter mens leken er god." Hvorpå han svarer: "Hadde igrunnen ikke tenkt å bli forelska igjen nå, men det er jeg blitt... Og jeg kan ihvertfall ikke tenke meg å ikke se deg igjen. Men....." Meg: "Jammen jeg sier ikke at vi skal bli "kjærester" her og nå, jeg må bare vite om det fører noe sted, eller om det aldri vil bli noe mer enn slik det er nå. For jeg orker ikke å leke med følelsene mine på denne måten, så viss jeg vet at det ikke vil bli noe mer seriøst mellom oss i fremtiden, så vil jeg slutte med dette nå slik at jeg kan begynde å komme over deg...." "Jammen da er vi kjærester da", sier han Siden den dagen har vi vært sammen i over to år.... Så mitt råd er å spørre han rett ut.....
Gjest Gitte Skrevet 24. august 2006 #7 Skrevet 24. august 2006 Jeg sendte en mld.. "er vi sammen eller er vi ikke?" "ja, er vi ikke det da?" Fikk jeg heldigvis til svar
Scorpina Skrevet 24. august 2006 #8 Skrevet 24. august 2006 Vi hadde surra litt i lag. Møtte han i september, og hele oktober + november hadde vi gått ut, tatt en pils, kino.....slike ting. Så hadde venninna mi bursdag i midten av desember. Hun inviterte min kjære også (de kjente hverandre også). På kvelden havna jeg hos han (atter en gang) men denne gangen havna i horisontalen Et par dager etter spurte jeg han, når jeg var på besøk hos ham" du, det vi hadde (gjorde) forleden dag, og det at vi har ja..sett endel til hverandre nå i det siste...jeg har veldig lyst til at vi prøver og se vi kan funke som et par. Hva sier du?" Han gliste bredt og svarte "det har jeg også VELDIG gjerne lyst til" (og halvannen måned etter var jeg flytta inn - men DET er jo en litt annen historie hehe? Og medio desember i år feirer vi 14 år ilag :-D
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2006 #9 Skrevet 24. august 2006 Å spørre er nok tingen, da blir ting avklart. Har et par venninner som ahr opllevd at gutten ha omtalt dem som kjærester overfor andre uten at dette var avklart. Greit å unngå slike situasjoner...
Gjest BagLady Skrevet 24. august 2006 #10 Skrevet 24. august 2006 Etter et par uker litt sånn fram og tilbake spurte han om hvilken dato vi egentlig ble sammen. Da forsto jeg at vi var sammen
Gjest Fruktfat Skrevet 24. august 2006 #11 Skrevet 24. august 2006 han spurte -litt sjenert- om det var greit at han kalte meg "tjejen sin" om vi møtte noen kjente ute. selvfølgelig!
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2006 #12 Skrevet 24. august 2006 jeg tok en lur en og spurte om det var nødvendig at jeg begynte på p-piller og at jeg ikke hadde lyst å begynne om det vi hadde ikke førte noe sted..jeg var jo super forelsket og trodde han og var det. Han svarte " du kan jo vente litt..." mannfolk... :klø:
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2006 #13 Skrevet 24. august 2006 jeg møtte en mann for 2 måneder siden. Grunnet avstand har jeg kunn møtt han 5 ganger etter det, i tilegg til at vi hadde en weekend tur m/hotell i Oslo sammen. Vi har det kjempe bra sammen, jeg er forelsket og jeg tror han også er det selv om han aldri har nevnt det i ord. Vi holder hender når vi er sammen og gjør typiske kjæreste ting som kysser og har sex. Når vet en om en er kjæresten ?? sikkert dumt spørsmål men... ← når jeg kommer til det punktet hvor det er noe jeg lurer på, så spør jeg!
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 24. august 2006 #14 Skrevet 24. august 2006 uff ja..men vil liksom ikke virke masete..
Gjest gjest1 Skrevet 24. august 2006 #15 Skrevet 24. august 2006 Når han viser deg frem til kompisene sine og moren sin, så er dere kjærester. ← Tull. Det behøver ikke å ha noe som helst å si. Det kan bare være veldig villedende, for det er jo nærliggende å tro at noe slikt er i gjære, men det trenger ikke bety noe som helst.
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2006 #16 Skrevet 24. august 2006 Hvor gamle er dere egentlig ? kan det være så vanskelig å spørre ?
Gjest Ninakanin Skrevet 24. august 2006 #17 Skrevet 24. august 2006 Ja hallo, man sitter og kliner eller går en tur eller spiser middag eller hva man nå driver med, og sier "du forresten, jeg lurte på hva status vi har der vi er nå?". Hallo man skal da ikke gå rundt og være redd for å spørre om ting..
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2006 #18 Skrevet 25. august 2006 "Vil du være kjæresten min" sa jeg sukkersøtt til han. "Ja, men vi er jo kjærester, er vi ikke?" sa han. Sånn fikk jeg vite det.
Gjest Ninakanin Skrevet 25. august 2006 #19 Skrevet 25. august 2006 "Vil du være kjæresten min" sa jeg sukkersøtt til han. "Ja, men vi er jo kjærester, er vi ikke?" sa han. Sånn fikk jeg vite det. ← Bra!
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2006 #20 Skrevet 25. august 2006 Veldig bra, men var det trådstarter ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå