Snuppa11 Skrevet 24. august 2006 #1 Skrevet 24. august 2006 Jeg prøver å sette opp hvilke "roller" eller oppgaver man trenger hjelp til under et bryllup, og skulle gjerne hatt innspill til om det er noen jeg har glemt... Foreløpig har jeg satt opp: - Noen til å dele ut kirkeprogram - Forlovere - Gaveåpnere - Velkomsttale - Takk for maten-tale - Toastmaster ..... Noen som har noen flere som bør være med på lista?
tuji Skrevet 24. august 2006 #2 Skrevet 24. august 2006 Hvis dere skal ha sanger er det fint å ha noen som kan spille. DJ hvis dere ikke skal ha levende musikk til evt. dans. En som kan ta masse bilder i løpet av festen. Sjåfør til og fra kirke.
Susan Sto Helit Skrevet 24. august 2006 #3 Skrevet 24. august 2006 Tja, hvem har ansvaret for baren? (Hvis dere har åpen bar, og ikke skal ha noen der fast.) Fotograf er veldig bra! Velkomsttalen trodde jeg foresten det var vertskapet som holdt.... Noen bør også ha ansvar for små bagateller som å sette igang forskjellige begivenheter, som kakeskjæring og brudevals. Ellers er det jo greit å ha hjelp til å pakke ned og frakte gavene ut av lokalet i løpet av kvelden/natta.
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2006 #4 Skrevet 24. august 2006 Noen bruker samme blomster i kirken og i selskapslokalet. Hvem har ansvar for å ta med disse?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå