Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har sett filmen? Hvordan var den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ganske langtekkelig i begynnelsen, men absolutt interessant. Mot slutten var den spennende.

Det jeg syntes var litt rart, når det gjelder selve klippingen av filmen, var at i begynnelsen (og størstedelen av filmen, tror jeg) handlet det om folka på bakken, flyplassarbeiderne, lederne i kontrolltårnet (?) etc. Men helt på slutten var det stort sett i flyet. Jeg savnet en større integrering av de to (paralelle) historiene, særlig helt mot slutten, da tar den ene historien helt over, og man sitter igjen og lurer på hvorfor de bygget opp så mye på bakke-fronten uten å komme tilbake dit mot slutten av filmen.

Skrevet

Det jeg syntes var litt rart, når det gjelder selve klippingen av filmen, var at i begynnelsen (og størstedelen av filmen, tror jeg) handlet det om folka på bakken, flyplassarbeiderne, lederne i kontrolltårnet (?) etc. Men helt på slutten var det stort sett i flyet. Jeg savnet en større integrering av de to (paralelle) historiene, særlig helt mot slutten, da tar den ene historien helt over, og man sitter igjen og lurer på hvorfor de bygget opp så mye på bakke-fronten uten å komme tilbake dit mot slutten av filmen.

Litt enig i det her, men jeg tror det også er fordi at man ikke vet helt hva som faktisk skjedde oppe i flyet. I utgangspunktet synes jeg sånne filmer blir litt "ødelagt" av det. Man vet mye, men ikke alt, og derfor blir det til at man fyller inn litt her og der. Men filmen er absolutt verdt å se.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...