Gjest Siljemor Skrevet 9. januar 2003 #1 Skrevet 9. januar 2003 Hei, prøver å finne et ok sted hvor de har gratis musikk til nedlasting. Har vært inne på Kazaalite, men de har vært nede lenge nå. Noen som vet om noen bra alternativer som ikke er for vanskelige å forstå/bruke? På forhånd takk for hjelpen
Kosepia Skrevet 9. januar 2003 #2 Skrevet 9. januar 2003 Hei! Jeg sitter med KazaaLite her og har ingen som helst problemer med å bruke den. Ikke har den vært nede heller. Kanskje du har noen innstillinger som du har endret? Eller kanskje du burde slette den du har og laste ned på nytt igjen? Har dessverre ikke kjennskap til noen av de andre programmene du kan bruke. Det har sikkert noen andre SYnes bare det er litt rart at du ikke får KazaaLiten din til å fungere. Klem fra Kosepia
hugo Skrevet 11. januar 2003 #3 Skrevet 11. januar 2003 Hei Kazaalite fungerer hos meg sitter å laster musikk akkurat nå... Så det er nok noe feil hos deg:-)
Arwen Skrevet 11. januar 2003 #4 Skrevet 11. januar 2003 Er Kazaalite det samme sam bare kazaa? :-? Jeg bruker hvertfall kazaa og det virker helt fint..
Kid-a Skrevet 11. januar 2003 #5 Skrevet 11. januar 2003 Du har ikke misforstått og gått inn på kaaza istedenfor kazaa, da???
hugo Skrevet 11. januar 2003 #6 Skrevet 11. januar 2003 Er Kazaalite det samme sam bare kazaa? :-? Jeg bruker hvertfall kazaa og det virker helt fint.. hvis man laster ned og installerer kazaalite så slipper man spywaren som følger med på kazaa, ellers tror jeg det ikke det er så mye forskjell... synes kanskje det går litt fortere å søke der:-)
Gjest Donna Skrevet 11. januar 2003 #7 Skrevet 11. januar 2003 Jeg har Kazaa lite - og det virker fint her. Men jeg lurer - dere andre som har samme programmet - merker dere at det av og til er dårlig lydkvalitet? at det skurrer eller kommer "hikkelyder" i sangen? Det hender her noen ganger. :-?
Gjest Lea Skrevet 11. januar 2003 #8 Skrevet 11. januar 2003 Jeg brukte Kazaa tidligere og opplevde mye rart.. Så gikk jeg over til WinMX og har ingen problemer annet enn at enkelte sanger har feil navn (laster ned noe annet enn det man tror). http://www.winmx.com/
Gjest Kira Skrevet 11. januar 2003 #9 Skrevet 11. januar 2003 Jeg brukte Kazaa tidligere og opplevde mye rart.. Så gikk jeg over til WinMX og har ingen problemer annet enn at enkelte sanger har feil navn (laster ned noe annet enn det man tror). http://www.winmx.com/ Ja, jeg bruker også WinMX. Når man bruker Kazaa og KazaaLite legger man igjen spesielle "spor". Og de blir videresendt til personen med sangen før deg, som da får et virus og sender det til deg. Det er etter hva jeg hørte, og da forsvant min KazaaLite i søppla.
Tusseline Skrevet 12. januar 2003 #10 Skrevet 12. januar 2003 Jeg bruker å laste ned musikk fra Kazaa Lite, mye bra utvalg og alternativer.. Forskjellen på Kazaa og Kazaa Lite er at flere av Kazza's sanger inneholder virus og andre øvrige problemer. Dessuten er Kazza Lite nylig oppdatert..
Lille-Meg84 Skrevet 12. januar 2003 #11 Skrevet 12. januar 2003 Jeg bruker oxo WinMX, syns den funker fin fint...
Gjest Anonymous Skrevet 14. januar 2003 #12 Skrevet 14. januar 2003 Til Flora: Tror du har misforstått litt, eneste forskjellen på kazaa og kazaalite er at spywaren m.m. er fjernet i kazaalite. Filene du får opp når du søker i begge prog. er de samme. Dvs. det er ingen viruskontroll i kazaalite, det må du ha utenom.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå