Gjest gjest1 Skrevet 24. august 2006 #1 Del Skrevet 24. august 2006 Skal til legen om 6 timar, men MÅTTE sånn tisse her på morgonkvisten, at eg tok urinprøven no. Men korleis skal eg oppbevare prøven dei neste timane? I kjølskap? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. august 2006 #2 Del Skrevet 24. august 2006 jepp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 24. august 2006 #3 Del Skrevet 24. august 2006 jepp ← Thank u! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. august 2006 #4 Del Skrevet 24. august 2006 ænitaim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2006 #5 Del Skrevet 24. august 2006 Jeg skal til jordmor i morgen kl. 12! Jeg må reise til jobb 07:30... hva gjør jeg da med urinprøven? Jeg klarer IKKE å holde meg til kl 12!! Jeg må ta den med til jobb, og jeg jobber i en resepsjon og her har vi ikke kjøleskap.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 24. august 2006 #6 Del Skrevet 24. august 2006 Jeg skal til jordmor i morgen kl. 12! Jeg må reise til jobb 07:30... hva gjør jeg da med urinprøven? Jeg klarer IKKE å holde meg til kl 12!! Jeg må ta den med til jobb, og jeg jobber i en resepsjon og her har vi ikke kjøleskap.... ← Det går heeeilt sikkert fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. august 2006 #7 Del Skrevet 24. august 2006 Det MÅ på død og liv ikke være morgenurin da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 24. august 2006 #8 Del Skrevet 24. august 2006 Det MÅ på død og liv ikke være morgenurin da ← Ehhhh... Jo, det er vel faktisk det det må... (Men kun for gravide altså!) (Nei, det MÅ ikke, men det BØR.) Min JM insisterte hvertfall på det. Men den MÅ ikke på død og liv oppbevares i kjøleskap. (men om du har mulighet til det, så er det jo bra å gjøre det.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 24. august 2006 #9 Del Skrevet 24. august 2006 Hva med å pakke den inn i avispapir sammen med et kjøleelement eller to? Avispapir er veldig god isolasjon... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 24. august 2006 #10 Del Skrevet 24. august 2006 Hvis det ikke er morgenurin, bør det iallefall være 4 timer siden sist du tisset sist-urin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2006 #11 Del Skrevet 24. august 2006 Det er faktisk ikke så viktig at det er morgenurin. Det er viktigere at den er fersk. Når en kommer litt ut i svangerskapet og går på do 10 ganger om natta så blir det umulig å ta konsentrert morgenurin. Da kan en like gjerne ta det før en reiser avgårde til JM. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå