Gjest Tweek Skrevet 23. august 2006 #1 Skrevet 23. august 2006 Jeg har en litt merkelig tvangstanke.. Jeg kan jo ikke gå før mine innlegg ikke har nye innlegg..¨ Jeg svarer på alle, og så oppdaterer jeg, er det nye svar igjen må jeg svare eller se på de... Det er så irriterende! Klokka er ti på 2 og jeg er egentlig trøtt, jeg får meg bare ikke til å legge meg.. Og enda lager jeg en tråd som man kan svare på og inn i ond sirkel! Er der noen andre som har sånn??
Gjest Søt Skrevet 24. august 2006 #2 Skrevet 24. august 2006 Jeg også! Men jeg er kun på KG når jeg er på jobb.. Har prøvd å sette inn en rutine på hvor my ejeg e på KG.. Det skulle være hver dag kl . 8, 12, og 15 med et kvarters loketid hver gang. og bare det er jo tre kvarter!! men klarer ikke å legge fra meg musa.. Jeg MÅÅ! Jeg MÅÅÅ!!!!! (og nå har jeg svart deg, så ikke bli koko )
Gjest Tweek Skrevet 24. august 2006 #3 Skrevet 24. august 2006 haha, nei jeg kjappet meg for å skrive sånn at jeg kunne gå å legge meg da er det ikke meg som er steingal, men mabge av oss som er litt små rare Jeg skjønner ikke at det er mulig å være så avhenging, jeg må bare!
Gjest gjest1 Skrevet 24. august 2006 #4 Skrevet 24. august 2006 Der får du for å ta anbefalninger av nettsider for god fisk av meg ;D
Gjest gjest1 Skrevet 24. august 2006 #6 Skrevet 24. august 2006 Hysj, ikke avslør min identiteeeet! Forresten; http://www.youtube.com/watch?v=YbgBtVEuSW4 HOHOHOHO :D
Gjest Tweek Skrevet 24. august 2006 #7 Skrevet 24. august 2006 ååå, det er jo så gøøøøøøøøøy :D men ikke skriv, jeg må jo gå å dusje!! jeg ska opp til noroff folkene
Gjest gjest1 Skrevet 24. august 2006 #8 Skrevet 24. august 2006 Ok jeg skal ikke skrive! Giggitygiggity!!!
Gjest Tweek Skrevet 24. august 2006 #9 Skrevet 24. august 2006 Du gjorde det jo! :D jeg sto opp, skrudde på dataen, gikk å pissa i mellomtiden, og gikk på kvinneguiden! dette går ikke :D men ikke skriv, jeg må opp til de før jobb
Gjest Tweek Skrevet 24. august 2006 #11 Skrevet 24. august 2006 Nå har jeg fått dusja, men åååååå!! thiiiihi, ska lvi leke morra? jeg har fri da?
Gjest gjest1 Skrevet 24. august 2006 #12 Skrevet 24. august 2006 Jeg skal opp til kjellvis og de og leke med kinderegg i morra, men det er på kvelden da. Skal vi leke på dagen? ;D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå