Gå til innhold

Oralsex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Gir typen min oralsex veldig ofte. Opptil flere ganger under en sex økt. Andre ganger kan vi bare kose oss i bilen, mens jeg drar av han buksa og gir han en kjap oralsex til han kommer. Det kan til tider være slitsomt, men han liker det så godt, sier han.

Er redd for at han begynner å ta meg for gitt. Føler at han noen ganger foretrekker å få oralsex fremfor å ha sex med meg. Han får jo utløsning av det, dessuten tar det mye kortere tid og mindre oppstyr. Vi bor ikke sammen, og en kjapp sex mens vi møtes i bilen er jo helt suveren for han.

Men, jeg får jo ikke samme deilige opplevelse tilbake. :( Blir av og til trist av det. Men det er samtidig godt å se at han nyter meg. :)

Hva mener dere andre om det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor møtes dere så mye i bilen, i stedet for hos hverandre?? :overrasket:

Skrevet

Klart at de fleste gutter synes dette er digg, det gjelder vel for de fleste damer når man snakker om oralsex der også tenker jeg.

Derimot skal det ikke være slik som du beskriver at han skal komme veldig mye bedre ut av dette en deg, og du burde kanskje heller be han kjør litt lenger og til en plass som er uforstyrret slik at dere kan nyte hverandre. Regner med at dere ikke kan møtes så mange steder siden det blir bil sex.

Det skal gå begge veier, og helt enig med deg i det at han fort kan begynne å ta det som en selvfølge at du skal suge ham, noe som ville være dumt av ham. Selvfølgelig veldig bra at du liker å gi han oralsex og at han nyter deg og det du gjør.

Skrevet
Klart at de fleste gutter synes dette er digg, det gjelder vel for de fleste damer når man snakker om oralsex der også tenker jeg.

Derimot skal det ikke være slik som du beskriver at han skal komme veldig mye bedre ut av dette en deg, og du burde kanskje heller be han kjør litt lenger og til en plass som er uforstyrret slik at dere kan nyte hverandre. Regner med at dere ikke kan møtes så mange steder siden det blir bil sex.

Det skal gå begge veier, og helt enig med deg i det at han fort kan begynne å ta det som en selvfølge at du skal suge ham, noe som ville være dumt av ham. Selvfølgelig veldig bra at du liker å gi han oralsex og at han nyter deg og det du gjør.

Bra sagt.

At du noen ganger gjør ting med ham uten å få så mye tilbake er jo greit, men det skal både være omvendt og mest omgang hvor dere dere begge for sitt.

Mogens

Skrevet

Han er heldig som har deg som liker å gi ham oralsex. Jeg elsker å bli sugd av dama mi selv. Håper hun også en dag vil suge meg i bilen, det kommer nok. MEN, så elsker jeg å gjøre det samme for henne. Vi har det kjempefint begge to.

Jeg synes du skal si til kjæresten din at du også vil ha kos. At du også er like kåt som han. Jeg er sikker på at han vil elske å tilfredsstille deg også. Men han må kanskje hjelpes litt i gang...

Skrevet

Har egentlig sluttet å like det. Før var det spennende fordi det var sjeldent, men nå er det redusert til en fysisk følelse som egentlig ikke er så stor for min egen del. Litt kan være OK, men liker best å gi oralsex.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...