Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kan folk bråke utover natta som det passer dem?

Her driver et privat firma, på oppdrag fra naboen, og graver i veien. At de begynnte kl 07 i dag er greit nok, men de driver på enda! Klokken er 23:15.

Både vi og vesla på 2 år har vindu rett ved gravinga, og hun er selvsagt våken titt og ofte. Har lukket vinduet, men det hjelper lite. Det er svære gravemaskiner som graver opp veien, altså asfalt og grus og masse som bråker.

:frustrert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skal vel være stille i boligstrøk etter 23:00 på hverdager...? Vet ikke hvor dette evt står skrevet, men det er vel ganske allmenn kunnskap/høflighet...

Jeg ville gått ut og snakket med dem, hørt hvor lenge de skulle hold epå. og så evt tatt det med naboen, de gjør sikkert bare en jobb de har en frist på, men det skal ikke gå utover deg og dines nattesøvn...

Skrevet

Jeg hadde blitt så sinna :frustrert:

Jeg tror det er at etter 22, eller så er det 23 så ska ldet være stille.

Jeg hadde sagt klart ifra, eller gitt kage, hvis de ikke ga seg!

Jeg hadde en nabo før, som jobbet om natten og når kan kom jeg i 7 tiden på morraen begynte han å jobbe ute.. Han skulle bygge et "gjerde"

De bor opp i en liten bakke, så det var en par meter ned til bakke fra plene, og der skulle an legge stein.. men han stresset så i 3 år eller noe.. først fikk han store lastebiler som kkom med steinene og bråket på lørdags og søndags morra, of tok de ned, for han gjorde noe feil og frem ig tilbake, jeg ble så dritt lei og alt skjedde rett utenfor mitt vindu!

Skrevet

Det er regler for dette. Det skal være stille i det som kalles innsovningstiden. Tror det er mellom 23 og 1, men husker ikke helt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...