Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger å finne meg en flink frisør i Bergen og har hørt så mye bra om Kick. Noen som har erfaringer derfra? Lever de opp til sitt gode rykte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke hørt noe negtivt om dem, men har ingen erfaring selv. Jeg bruker en annen frisør og er storfornøyd der. ;)

Skrevet
Jeg har ikke hørt noe negtivt om dem, men har ingen erfaring selv. Jeg bruker en annen frisør og er storfornøyd der. ;)

Hvem bruker du? Trenger noen som er flink til å farge også. Fikk meg en litt spesiell frisyre i utlandet og jeg må finne noen som kan klippe meg slik at frisyren ikke forandres. Hva er prisen?

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Kick!

Jeg går alltid dit når jeg skal klippe meg, og det har kun skjedd en gang at jeg ikke var storfornøyd. Men da reklamerte jeg, og det var det ikke noe problem å komme tilbake for å få en ny stuss.

Det eneste er at jeg er misfornøyd med de produktene de har, og går gjerne til andre frisører for å få shampoo/balsam og andre stylingprodukter som passer mitt hår.

Skrevet
Hvem bruker du? Trenger noen som er flink til å farge også. Fikk meg en litt spesiell frisyre i utlandet og jeg må finne noen som kan klippe meg slik at frisyren ikke forandres. Hva er prisen?

Jeg går på Max Milan og frisøren min heter Morten. Han er blant annet spesialist på farge.

Jeg klippet meg for et par dager siden og farget etterveksten og la inn striper. Jeg betalte rundt 1200 for det. Han er veldig flink å klippe frisyrer som passer ansiktformen til den enkelte og naturligvis finne frem til farger som passer huden din.

Skrevet

Hold deg veldig, veldig, VELDIG langt unna lærlingene der..iallefall i den salongen som ikke ligger i Telegrafen!

Skrevet
Hold deg veldig, veldig, VELDIG langt unna lærlingene der..iallefall i den salongen som ikke ligger i Telegrafen!

Takk for advarselen! Skulle tro at frisører med så bra rykte burde satset på å lære lærlingene sine å klippe skikkelig. Siden jeg postet innlegget har jeg snakket med to av venninnene mine som hadde klippet seg der mens jeg var på ferie. De var ikke fornøyd!! Uff, så vanskelig å finne noen som gjør jobben sin bra.

Gjest Frk. Grønn
Skrevet

Jeg vil anbefale Annes Hårdesign i Marken! Topp service, flinke til det meste har jeg inntrykk av, og jeg er alltid fornøyd! Ca. 500,- for klippen, tror jeg? :forvirret:

Skrevet

Jeg også har hørt at de er flinke, men jeg har også hørt om de som synes servicen er dårlig. :(

• 2 år senere...
Gjest Gjest_Anna_*
Skrevet

leste innlegget om max milan, og jeg var der å farget håret mitt i dag. Håret ble kjempe bra og jeg er veldig fornøyd! servicen der er også god :) frisørene der tar virkelig vare på kundene sine ! anbefaler denne salongen. den ligger i Marken.

Skrevet

Jeg klippet meg og farget etterveksten nettopp på max milan...var kjempe flinke der.Tror de har ganske mange stamkunder, for det virket som alle kjente alle...Kick har ganske dyre priser,men har hørt at de er flinke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...