Gjest Gjest Skrevet 23. august 2006 #1 Skrevet 23. august 2006 jeg trenger å laste ned fryktelig mange kjærlighetsanger skjønner dere
Gjest Gjesta Skrevet 23. august 2006 #4 Skrevet 23. august 2006 Waterboys - How long will I love you? ...jeg har en turnus på omtrent 100 flotte kjærlighetssanger. I dag topper denne, i morgen er det derimot Lyle Lovetts "Just the morning" som er favoritten.
Gjest gjesta Skrevet 23. august 2006 #5 Skrevet 23. august 2006 GooGoo Dolls med sangen Iris - helt fantastisk!!!
Suss80 Skrevet 23. august 2006 #6 Skrevet 23. august 2006 Dersom du er fan av svulstige 80-tallsballader er journey med open arms midt i blinken. Ellers er jo Niklas Strömstedt med om en slager
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2006 #7 Skrevet 23. august 2006 "Have I told you lately" med van morrison
Gjest Sille Skrevet 23. august 2006 #9 Skrevet 23. august 2006 Into my arms - Nick Cave and the Bad Seeds. Vanvittig flott tekst!
Bellanice Skrevet 23. august 2006 #11 Skrevet 23. august 2006 GooGoo Dolls med sangen Iris - helt fantastisk!!! ← John Denver - Annies song ← Veldig enig her!
Gjest Bøllefrøet Skrevet 23. august 2006 #13 Skrevet 23. august 2006 GooGoo Dolls med sangen Iris - helt fantastisk!!! ←
Pimbila Skrevet 23. august 2006 #14 Skrevet 23. august 2006 Fra min ungdomstid (mange ulykkelige/lykkelige forelskelser) får jeg stadig minner når jeg hører - Every Time av Münchener Freiheit - Bright Eyes av Art Garfunkel - The Promise av When in Rome - One More Chance av Timmy Tee og noen sanger av ulike boyband...
Gjest Solsikke Skrevet 23. august 2006 #15 Skrevet 23. august 2006 Noen fra playlisten min: Bon Jovi - Always Bryan Adams - Heaven Bryan Adams - Everything I do (I do it for you) Cecilia Wennersten - Det vackraste Celine Dion & Whitney Houston - Because You Loved Me Chicago - You're The Inspiration Cutting Crew - I Just Died In Your Arms Elton John - Can You Feel The Love Tonight Frankie Goes To Hollywood - The Power of Love Jahn Teigen - Det vakreste som fins Lonestar - Amazed Michael Bolton - How Am I Supposed To Live Without You Michael Learns To Rock - Paint My Love Patrick Swayze - She's Like The Wind Phil Collins - True Colors Phil Collins - I Wish It Would Rain Down Richard Marx - I'll be right here waiting for you Savage Garden - I Knew I Loved You Savage Garden - Truly Madly Deeply Shania Twain - You're Still The One Tor Endresen - Ingen er så nydelig som du Wet Wet Wet - Love Is All Around
Gjest Blanca Skrevet 23. august 2006 #16 Skrevet 23. august 2006 Waterboys - How long will I love you? ← Denne har vært en årelang favoritt hos meg også. Disse liker jeg også veldig godt: *Nine Inch Nails - Hurt *Antony And The Johnsons - River of Sorrow *Frankie Goes To Hollywood - Power of Love (80-tallets beste ballade) *Fred Åkerstrøm - Glimmande Nymf (fra Belmans epistler)
Gjest gjest1 Skrevet 23. august 2006 #17 Skrevet 23. august 2006 Plusser bare på noen jeg, siden det er veldig mange fine forslag over her: Ulf Lundell: Kjärleken förde oss samman Eva Cassidy: Songbird Joe Cocker: Up where we belong Extreme: More than words Rod Stewart: Have I told you lately REO Speedwagon: I can fight this feeling anymore Berlin: Take my breath away Elvis Presley : Can't help falling in love with you The Righteous Brothers : Unchained Melody
Gjest gjesta Skrevet 23. august 2006 #18 Skrevet 23. august 2006 Jeg har sittet og tenkt litt nå, og de fleste kjærlighetssangene jeg er glad i, handler enten om ulykkelig kjærlighet eller noe helt annet enn kjærlighet. Men her er noen av de som ikke er altfor stusslige. Med et par unntak. Nick Cave: Into My Arms The Waterboys: She Is So Beautiful Leonard Cohen: If It Be Your Will Nick Cave: Nature Boy Tom Waits: All The World Is Green David Bowie: Absolute Beginners David Bowie: Heroes Richard Hawley: Hotel Room Leonard Cohen: So Long, Marianne Og så en moro-bonus: The Pogues: Fairytale Of New York
Gjest gjest1 Skrevet 24. august 2006 #19 Skrevet 24. august 2006 ...ingen har nevnt den vakreste av alle: -"Wish you were here" av Pink Floyd Og......... -"By your side" av Sade
*Lene* Skrevet 24. august 2006 #20 Skrevet 24. august 2006 (endret) Bon Jovi: I'll be there for you Den optimale 80 talls ballade Endret 24. august 2006 av *Lene*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå