Gjest Juli-79, ikke innlogget Skrevet 9. januar 2003 #1 Skrevet 9. januar 2003 Er det noen som har gått på p-pillen Microgynom over lengre tid og har erfaring med hvor lang tid det tar før en blir gravid?? Har lest om denne p-pillen under "Kropp-helse-trening" og der påstås det at denne p-pillen ikke er særlig bra, og at de som har brukt den ikke vil bli gravid, noen erfaringer??? Har selv brukt p-pillen i vel 3 1/2 år, sluttet i aug. ettersom en graviditet ønskes.... Hilsen bekymret Juli-79
Gjest Pragma Skrevet 9. januar 2003 #2 Skrevet 9. januar 2003 Brukte Microgynon i ca 3 1/2 år som deg, og det tok 1 år før jeg ble gravid. Har ikke hørt noe mer negativt om denne pillen enn andre p-piller. Men da jeg først ble gravid har alt gått veldig bra, og vi venter vår første i begynnelsen av april. LYKKE TIL, og fortvil ikke om det tar litt tid...
Ma. Skrevet 9. januar 2003 #3 Skrevet 9. januar 2003 Jeg har brukt microgyn. i 8 år. Ble gravid etter 3 måneder. Dessverre spontanaborterte jeg lille juleaften, så det gikk ikke denne gangen. Men- nå vet vi iallefall at vi kan ble gravide.... :-? Har ikke hørt at det tar lengre tid å bli gravid etter å ha brukt denne type p- piller. Lykke til, plutselig sitter du der med 2 blå. og den følelsen er VELDIG bra....... Maria
CEL. Skrevet 9. januar 2003 #4 Skrevet 9. januar 2003 Jeg har brukt Microgynon i 6 år og ble gravid etter to mnd. med prøving. Jeg er nå 11 uker på vei og har ikke hatt noen komplikasjoner. (bank i bordet... :-? )
Gjest Anonymous Skrevet 9. januar 2003 #5 Skrevet 9. januar 2003 NÅ har ikke jeg brukt den type p-pille, men lege og jordmor anbefalte alle at de egentlig venter i tre mnd. før man prøver å bli gravide. Det er fordi det visstnok tar litt tid før pillen er ute av kroppen. Nå vet ikke jeg hva andre har hørt. Det varierer fra person til person om hvor lang tid det tar. Har hatt venninner som har blitt gravide med en gang og vi prøvde i nesten 9 mnd. Vi gikk på samme type så det er kun din egen kropp som avgjør når tiden er inne. Lykke til.
Juli-79 Skrevet 9. januar 2003 #6 Skrevet 9. januar 2003 Takk for svar, var virkelig beroligende å høre at det ikke stemmer det jeg har lest Er på dag 33 i dag og håper at mensen IKKE kommer denne mnd., har ingen symp. på at jeg er gravid, men det er lov og håpe Har hatt sykluser fra 33 til 63 dager før så...
jordbær Skrevet 10. januar 2003 #7 Skrevet 10. januar 2003 Hehe... Hvis du tenker på min setning "Dere blir i allefall ikke gravide," så tenkte jeg mer på mens du gikk på pillen da (Ettersom at den brukes til angrepille) Beklager hvis du har misforstått
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå