Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som er russ i år da?

Noen som skal til Stavanger?..syns det var litt dyrt for bilettene jeg da:P, men skal kansje dra alikevel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må dra dit! ABSOLUTT VERDT PENGENE!;) Husk å bestill soveplass i GOD tid! :) Jeg var der nå i mai, sa*** det var helt villt! :danse:

Skrevet

hehe får kansje gjøre det:P

Får høre med noen av vennene mine, må vel sikker bestille billetter snart også, de blir sikker fort utsolgt:P

Skrevet

Jeg er russ da lizm lizm. Men skal nok ikke på noe sånt digert treff. Ikke så mye vits, Trondheim har ganske bra opplegg for russen uansett.

Men det blir gøy :-D

Gjest Sorte Får Bææ
Skrevet (endret)

Yes! Nå skal jeg ta på meg Russ 98-dressen min og skifte navn til Rocco. Lzm.

Endret av Slangen
Skrevet

Du har planer om det? :P

Gjest Sorte Får Bææ
Skrevet

Så klart. Er det treff på Lillehammer til våren også?

Skrevet

Har bare fått med meg stavanger og tryvann jeg...men kan godt hende det er noe på Lillehammer også;)

Skrevet
Du må dra dit! ABSOLUTT VERDT PENGENE!;) Husk å bestill soveplass i GOD tid! :) Jeg var der nå i mai, sa*** det var helt villt! :danse:

Det der var jo en grusom løyn!!! Det er muligens gøy, men du kan helt fint ha det like kult andre steder for myyyye billigere peng! Som for eksempel en sydenferie :ler:

Skrevet

:ler:

Rocco er en ekkel fyr i virkeligheten også.

Skrevet
Det der var jo en grusom løyn!!! Det er muligens gøy, men du kan helt fint ha det like kult andre steder for myyyye billigere peng! Som for eksempel en sydenferie  :ler:

Det er så sant, så sant! ;) Men å betale 700,- for en helg med konserter og morro med venner er ikke så veldig dyrt. Så klart kan ting være mye gøyere enn det treffet, men så sa jeg ikke at det var det beste og gøyeste jeg har vert med på heller, vet duh! :)

Skrevet

Omtrendt hvor mange russekort bør jeg bestille?...litt kjedlig å kjøpe for få:P

Skrevet (endret)

For meg holdt det med den ene pakken! ;) Ikke bruk så mye penger på russekort..., det ville ikke jeg ha gjort. Det er tross alt bare små barn som maser etter russekort...! :ler:

Når jeg var russ, så ble det plutselig en vane at de spurde etter kondomer istedet for russekort! Barn ned i 7-8 års alderen?! :overrasket:

Endret av Lanyah
Skrevet

hehe:P

Tenkte å kjøpe tilbudspakken fra russeservice så holder sikker:p

Gruer meg litt til å gå forbi barneskolen på vei til og fra skolen:P

Ble faktisk spurt ifjor om jeg hadde russekort, selvom jeg ikke hadde noen form for russeklær på meg:P

Skrevet (endret)

Fikk russekatalogen fra Russeservice i dag, fy søren så mye skrap man kan kjøpe.. Tror jeg holder meg til tilbudspakken med bukse, lue, kort og kortholder:) Og evt. frakk eller t-skjorte. Sistnevnte kan jeg forresten lage sjøl. tekstilmaling <3

Er ikke sikker på om jeg vil ha frakk, men på den annen side har jeg jo siden jeg var lita lurt på hva jeg skulle tegne på frakken min.. Kanskje jeg kommer til å angre?

edit: er dette med frakk en nokså trønder-realtert tradisjon? har hørt det ikke er noe vanlig i oslo lengre?

Endret av miow
Skrevet

Jeg var redd for at jeg ikke skulle ha nok russekort, så jeg bestilte ekstra utenom russepakken. Totalt unødvendig, jeg sitter igjen med flere hundre russekort.

Skrevet
Fikk russekatalogen fra Russeservice i dag, fy søren så mye skrap man kan kjøpe.. Tror jeg holder meg til tilbudspakken med bukse, lue, kort og kortholder:) Og evt. frakk eller t-skjorte. Sistnevnte kan jeg forresten lage sjøl. tekstilmaling <3

Er ikke sikker på om jeg vil ha frakk, men på den annen side har jeg jo siden jeg var lita lurt på hva jeg skulle tegne på frakken min.. Kanskje jeg kommer til å angre?

edit: er dette med frakk en nokså trønder-realtert tradisjon? har hørt det ikke er noe vanlig i oslo lengre?

Tenker du på den hvite frakken? Isåfall har jeg aldri sett noen med den her:P Er fra akershus:)

Skrevet
Tenker du på den hvite frakken? Isåfall har jeg aldri sett noen med den her:P Er fra akershus:)

Er den , ja:) Er visst en Trondheims-greie, men har blitt mindre vanlig her og de siste årene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...