Gå til innhold

Æsj hva gjør jeg?

Gjest Gjest_pippi_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_pippi_*

Har meldt meg som vikar i vikarbyrå på to steder. Sa jeg var intressert i bhg,lager,og sentralbord. Har jobbet i 5 år i bhg og var egentlig lei det og skal gå skole, derfor meldte jeg meg til vikarbyrå for å jobbe deltid. Etter 2 dager i bhg så er jeg faktisk dritlei allerede og jeg skjønner så godt hvorfor jeg ikke ønsker å ha en sånn jobb lenger.

Har sagt ja til bhg ut neste uke, men da tror jeg at jeg har fått nok. Er det dumt å si at jeg kun er intressert i sentralbord og lager etter så kort tid?

Kjenner at jeg ikke gleder meg til å gå på jobb imorgen.............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For ungene sin del håper jeg du sier i fra deg oppdraget, jeg får frysninger på ryggen når jeg vet at mennesker som er like lite motiverte til jobben som det du beskriver, daglig er sammen med min sønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida det er ikke dumt. Spørs om du har engasjement utover neste uke, i såfall bør du prøve å jobbe tiden ut (med mindre det er snakk om lang tid da). Bare si det som det er, at du kanskje ikke har så lyst til flere barnehageoppdrag. Du kan evnt si at du kan ta barnehage som nødløsning om det er tørke innen andre jobber en stund eller om det er helt krise for dem (for å være litt "grei" og virke fleksibel og velvillig). Dette burde gå greit, om du ikke har en helt håpløs konsulent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_pippi_*
For ungene sin del håper jeg du sier i fra deg oppdraget, jeg får frysninger på ryggen når jeg vet at mennesker som er like lite motiverte til jobben som det du beskriver, daglig er sammen med min sønn.

For å si det sånn: det ikke utover ungene! Jeg har barn selv. Men det er slitsomt å hele tiden forholde seg til forskjellige regler i hver eneste bhg jeg er i. Jeg stortrives med unger men det blir litt mye når jeg er sammen med barn 7,5 timer på jobb for å så dra hjem til mine egne. Ungene stortrives med meg bare for å få sagt det :) Kunne godt tenkt meg å prøve noe annet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest forrige gjest

Jeg skjønner hvordan du har det ang barnehage. Har jobbet noen dager i det selv, liker unger og ble populær i barnehagen selv.. Likevel kunne jeg ikke tenke meg dette på sikt, var moro på kort sikt, men ikke helt "meg". Kjedet meg litt selv om jeg ble glad i ungene på kort tid og likte å være sammen med dem. Så det trenger ikke gå utover barna selv om man ikke syns det er topp selv! Kunne godt tenke meg et par dager i barnehage selv av og til, men ikke som yrke. Er plass til flere følelser her, selv om man digger ungene man har, kan man også gremmes over den 15. parkdressen man trer på, maten man må plukke fra gulvet osv, uten at det går utover noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...