Gjest gjest i dag Skrevet 23. august 2006 #1 Skrevet 23. august 2006 Jeg er 25 år og tydeligvis gravid. Får panikk bare av å skrive dette. Faren er uvitende- men det kan jo ikke fortsette sånn. Er bare 4 uker på vei. Vi er sammen, et avstandsforhold. Vi treffes 2 ganger i måneden, og er egentlig en god match. Har datet i 5 måneder, meet the parents er allerede overstått. Jeg er iallefall head over heels in love, han sier han er det samme, men han synes det er vanskelig med avstanden. Jeg har ingen formening om hvordan han vil ta det, men jeg vil anta at han får panikk han også. Han har to år igjen av studier, og er vel en ganske egoistisk personlighet- gjør ting på sin måte når det passer han, og gjør sjelden ting som ikke passer han. Jeg har gått på p-piller, men glemte en pille på et usannsynlig dumt tidspunkt- far ble lagt inn på sykehus på natten, og jeg gikk i svime hele den påfølgende dagen, pillen ble altså ikke tatt. Føler meg som verdens største uansvarlige dust. Og jeg er så redd. Er så vannvittig frustrert nå, har ikke sagt noe til noen. Hvordan forteller jeg det? Jeg har planlagt å reise dit, synes ikke det er noe å ta over telefon. Hva slags reaksjoner kan man forvente seg?
Gjest Gjesta Skrevet 23. august 2006 #2 Skrevet 23. august 2006 Hva slags reaksjon du vil få avhenger jo av denne mannen. Men du kan jo forberede deg på at han kan få et lite sjokk og at han kanskje reagerer på "feil måte" eller "sier feil ting" i starten før han får fordøyd nyheten. Lykke til med å fortelle ham det!
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2006 #3 Skrevet 23. august 2006 Bra du skal si det face to face. ´Det er umulig å si hvordan han vil reagere, men du er nødt til å si det, snareste mulig uansett. Når du føder, vil han ha ett år igjen av studiet sitt. Kanksje du kunne bodd med han når du har svangerskapspermisjon? Etter det vil han være ferdig med studiet, og dere kan starte fra scratch, her, der eller et annet sted. Praktisk sett er det bra han bare har to år igjen. Håper det går bra for dere framover
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå