Flowery Skrevet 23. august 2006 #1 Skrevet 23. august 2006 Hva gjør dere med håndklærne når de er skitne? Vi har skittentøyskurv hvor vi legger skitne klær frem til de blir vasket, mens håndklærne som oftest havner på gulvet foran kurven fordi de er våte. Blir så ekkelt å legge våte håndklær oppi med klærne for hvis de ikke blir vasket kjapt, så blir det jo sur lukt. Men det blir jo veldig rotete på vaskerommet når håndklærne blir liggende på gulvet frem til vi vasker dem. Og om jeg kjøper egen skittentøykurv til håndklær, så kan det jo bli sur lukt i dem når de ligger sånn sammen? Hva gjør dere andre?
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2006 #2 Skrevet 23. august 2006 Våte håndklær henges over dusjkabinettet til de enten tørker eller jeg vasker dem.
Skyfri Skrevet 23. august 2006 #3 Skrevet 23. august 2006 de henges til tørk her også enten til jeg vasker de, eller til de er helt tørre og jeg kan putte de i skittentøyskurven. ....men nå er vi foreløpig bare 2 i familien her da, så da har jeg plass til tørking på den måten.
Arkana Skrevet 23. august 2006 #4 Skrevet 23. august 2006 Jeg ser ikke helt problemet. De henger på kroken og brukes til jeg vasker dem, da går de rett i maskinen og nye henges opp.
Gjest vimse Skrevet 23. august 2006 #5 Skrevet 23. august 2006 Jeg har snor i taket i vaskekjelleren, henger håndklærne der hvis jeg ikke har nok til å sette på en kokvask.
Gjest Sille Skrevet 23. august 2006 #6 Skrevet 23. august 2006 Våte håndklær henges over dusjkabinettet til de enten tørker eller jeg vasker dem. ←
Krista83 Skrevet 23. august 2006 #7 Skrevet 23. august 2006 Jeg henger håndklene på kabinettet, mens sambo slenger dem på gulvet... Så jeg henger vell egentlig opp hans også...
Gjest gjest1 Skrevet 23. august 2006 #8 Skrevet 23. august 2006 Jeg ser ikke helt problemet. De henger på kroken og brukes til jeg vasker dem, da går de rett i maskinen og nye henges opp. ← :enig_anim:
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2006 #9 Skrevet 24. august 2006 På vaskerommet har vi Elfa-kurvsystem (dvs. stativ med kurver stående mellom vegg og vaskesøyle - en kurv er ca. 1-2 vasker). Enkelte ganger havner halvvåte håndduker der, men har aldri vært plaget av sur lukt eller mugg. Andre ganger tørker vi de med elektriske håndkletørkerne (har to på badet).
Gjest Frk Åberg Skrevet 24. august 2006 #10 Skrevet 24. august 2006 Vi henger dem over kanten av skittentøyskurven til de tørker. Nå er vi bare to da, så det fungerer foreløpig. Orker ikke tanken på våte håndklær oppi kurven med alt det andre.
Gjest gjest1 Skrevet 24. august 2006 #11 Skrevet 24. august 2006 Vasker meg! (eller hiver håndklærne på gulvet og vasker dem når det passer)
Cr@sh Skrevet 24. august 2006 #12 Skrevet 24. august 2006 Våte håndklær henges over dusjkabinettet til de enten tørker eller jeg vasker dem. ← Samma her...
Gjest Hufsa Skrevet 24. august 2006 #13 Skrevet 24. august 2006 Jeg ser ikke helt problemet. De henger på kroken og brukes til jeg vasker dem, da går de rett i maskinen og nye henges opp. ← Det samme gjør vi, og det fungerer veldig bra
Gjest Fruktfat Skrevet 25. august 2006 #14 Skrevet 25. august 2006 henger de opp på badet til de tørker, og slenger de til vask.
Gjest BagLady Skrevet 25. august 2006 #15 Skrevet 25. august 2006 Tørker dem før jeg enten slenger dem i skittentøyet eller i vaskemaskina.
Gjest Tibz Skrevet 25. august 2006 #16 Skrevet 25. august 2006 Hva gjør dere med håndklærne når de er skitne? Vi har skittentøyskurv hvor vi legger skitne klær frem til de blir vasket, mens håndklærne som oftest havner på gulvet foran kurven fordi de er våte. Blir så ekkelt å legge våte håndklær oppi med klærne for hvis de ikke blir vasket kjapt, så blir det jo sur lukt. Men det blir jo veldig rotete på vaskerommet når håndklærne blir liggende på gulvet frem til vi vasker dem. Og om jeg kjøper egen skittentøykurv til håndklær, så kan det jo bli sur lukt i dem når de ligger sånn sammen? Hva gjør dere andre? ← Henger de på kanten av skittentøyskurven på vaskerommet.
Gjest gjest1 Skrevet 25. august 2006 #17 Skrevet 25. august 2006 Jeg har to skittentøy-beholdere på badet. Den ene er for klær, den andre for håndklær og undertøy i bomull. Skittentøybeholderne er stålben med skittentøysekker i plast festet med borrelås. Enkelt å løsne borrelåsen og bære dem ned ¨på vaskerommet når det er dags for vasking.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå