tuji Skrevet 23. august 2006 #1 Skrevet 23. august 2006 Jeg strikker, broderer og hekler så mye at jeg har funnet ut at jeg like gjerne kan tjene penger på det. Jeg har en del ferdige ting, og tenker også å lage på bestilling. Jeg lager mest baby-/barnetøy, babytepper, og broderer forskjellige barnemotiv. Men hvor kan jeg selge dette? Tenkte på finn.no, men det koster jo 25 kroner for hver annonse. Er det noe lurt, gratis sted jeg kan annonsere?
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2006 #2 Skrevet 23. august 2006 Sånt kjenner jeg ikke noe til, men hva med å orientere seg litt etter julemarkeder? Der er det jo veldig mange som får solgt nydelige hjemmelagde ting.
tuji Skrevet 23. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 23. august 2006 Jeg har vurdert det også. Tror jeg vil gjøre begge deler. Jeg har jo ikke uendelig kapasitet, så jeg vil gjerne lage ting mest på bestilling. Da vet jeg at jeg lager ting som noen skal kjøpe. I tillegg kommer jeg til å lage mange eksemplarer av ting som jeg vet går unna.
LilleBille Skrevet 23. august 2006 #4 Skrevet 23. august 2006 Før var det mange som solgte ting og tang på Vestkanttorget - vet ikke hvordan det er lenger. Når det gjelder annonse på Finn - betaler du vel 25,- - og da står annonsen i 3 måneder eller noe sånt. Du kan jo endre annonsen hele tiden - alt annet enn tittelen - så da kan du jo sikkert få solgt flere ting med en annonse. (Vet om noen som solgte innbo fra omtrent et helt hus på den måten)
tuji Skrevet 23. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 23. august 2006 Vestkanttorget sine lørdagsmarkeder eksisterer fremdeles, men det er vel mest antikviteter og sånt. Dessuten bor jeg ikke i området nå. Jeg er først og fremst ute etter et nettsted. Noen av disse mammasidene kanskje? Hvis man kan bytte ut bildene på Finn, kan jo det være et alternativ likevel.
Grooo Skrevet 23. august 2006 #6 Skrevet 23. august 2006 Hør med damene på http://forum.hobbyboden.com/
tuji Skrevet 23. august 2006 Forfatter #8 Skrevet 23. august 2006 Jeg kan jo for så vidt selge det på bruktmarkedet her inne, selv om det ikke er brukt...eller er ikke det lov?
Gjest *Just-Me* Skrevet 23. august 2006 #9 Skrevet 23. august 2006 Går det ikke an å lage din egen hjemmeside med det du lager og informasjon og at du selger??? Har tenkt tanken selv siden jeg strikker og broderer en god del...
Gjest Gjesta Skrevet 23. august 2006 #10 Skrevet 23. august 2006 Disse Finn annonsene; ikke bare kan du skifte ut bilder og tekst i perioden, men du kan vel også selge mange ting på en gang? Da blir det ikke så dyrt (strikker du på bestilling og?)
tuji Skrevet 23. august 2006 Forfatter #11 Skrevet 23. august 2006 (strikker du på bestilling og?) ← tenkte å gjøre det, ja. Du får sende en pm hvis du er interessert...
tuji Skrevet 23. august 2006 Forfatter #12 Skrevet 23. august 2006 Går det ikke an å lage din egen hjemmeside med det du lager og informasjon og at du selger??? Har tenkt tanken selv siden jeg strikker og broderer en god del... ← Jo, men hvordan får folk vite om at jeg fins? Det er jo så mange hjemmesider ute i verden.
Gjest Gjesta Skrevet 23. august 2006 #13 Skrevet 23. august 2006 tenkte å gjøre det, ja. Du får sende en pm hvis du er interessert... ← Det kan hende jeg gjør det ja
Gjest gjesta Skrevet 23. august 2006 #14 Skrevet 23. august 2006 Annonser i diverse kvinneblader og lokalaviser kunne kanskje vært noe?
Gjest Madeline Skrevet 24. august 2006 #15 Skrevet 24. august 2006 Jeg kan jo for så vidt selge det på bruktmarkedet her inne, selv om det ikke er brukt...eller er ikke det lov? ← Hvis du kun driver på hobbybasis og ikke har eget registrerte foretak, er det ingen ting i vegen for at du legger inn en annonse på bruktmarkedet. Det er faktisk en egen kategori for det som du finner her. Hannen -mod
Gjest Frk Åberg Skrevet 24. august 2006 #17 Skrevet 24. august 2006 Vet om noen som har egen nettside med bilder og kontaktinfo, så det går jo an. Tipse kjente som kan tipse videre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå