Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg bare lurte på om noen hadde erfaringer fra disse produktene?

-more brows hair gel

-airbrush in a can transcluent formula

-lashcara

-lip wax kit

-lip plumber

-skin primer

hvordan syns du de virket? verdt å kjøpe?

Videoannonse
Annonse
Gjest Kanelia
Skrevet

Jeg har prøvd airbrush in a can, men ble ikke spesielt fornøyd. Ble ikke helt fortrolig med den sprayen. Synes det er bedre å smøre på selvbruningskremen. Mulig jeg ga opp for fort, for jeg har hørt flere andre som synes den er bra.

Lip plumperen er en ok gloss, men jeg kan ikke si at jeg fikk så veldig store lepper av den...

Har kjempelyst til å prøve skin primeren, men har ikke kjøpt den ennå.

Gjest Kanelia
Skrevet

http://www.modelco.com.au/FaseBase.asp

Med skin primer mener dere Face Base? Den har jeg, den er ikke noe god. Men så har jeg tørr hud, da. Kanskje dere med fet hud foretrekker den. :D

Er den jeg tenkte på ja. Jeg har også tørr hud, så da bør jeg kanskje holde meg unna. Takk for tipset :-)

Skrevet

Har hørt så mye hype om dette merket, lar modelco ligge til det har gått en stund... først da vet man om produktene er bra eller ikke... mange sminkemerker kommer og går hele tiden, men den første tiden har de brukt mye penger og PR på markedsføring...

Skrevet

Jeg :hjerte: ModelCo

Har kjøpt inn skin primer, maskara, selvbruningsspray, fuktigshetsspray og bronze/selvbruningsspray. Er fornøyd med alt jeg har prøvd. Har sett de har små reisesett med selvbruning+bronze+lotion(tor jeg det var) på Estetique- kan være en idè og kjøpe noen små størrelser først kanskje,for å teste det ut?! :)

Skrevet

Har kjøpt inn skin primer, maskara, selvbruningsspray, fuktigshetsspray og bronze/selvbruningsspray. Er fornøyd med alt jeg har prøvd. Har sett de har små reisesett med selvbruning+bronze+lotion(tor jeg det var) på Estetique- kan være en idè og kjøpe noen små størrelser først kanskje,for å teste det ut?! :)

hvordan syns du skin primern var?

Skrevet

Jeg har prøvd de fleste produkter innen de fleste merker.. Det eneste jeg synes var bra fra Model Co. var lip plumperen og selvbruningskremene deres til ansiktet.. Resten var waist of money.

Skrevet
hvordan syns du skin primern var?

Den var grei,den! En god konsistens som gikk fort inn i huden- ikke klissete som den ser ut til. Og huden ble myk, glatt og mattet ned.

Jeg bruker den uten foundation for det meste,men produktet lover jo at foundtionen skal sitte bedre med denne primeren under. Ikke vet jeg; har ikke "fulgt med" på med de gangene jeg har hatt primer+foundation.

Dyr var den ikke, og sikkert fryktelig drøy. Jeg tar bare på en bitte liten dæsj som jeg bruker på hele ansiktet.

:)

Skrevet
Jeg  :hjerte: ModelCo

Må bare kommen med en liten tileggsopplysning: selv om selvbruningssprayen er veldig bra-dvs gir en fin naturlig farge,så er den ikke drøy. Dyr i bruk!

Jeg har sprayet hele kroppenx1 pluss en del ganger bare på beina, ansiktet osv,og nå er det tom!

Skrevet

Jeg har prøvd: airbrush in a can transcluent formula.

Var ikke fornøyd...vanskelig å få den jevn, og man må være forsiktig så ikke flisene på badet får seg en gylden tone + at man må gni hendene over etter spraying, og så ble hendene gule og måtte vaskes FORT FORT...bla - bla :roll:

Kostet 450 kr for stor boks, dyr og ikke perfekt resultat for meg ihvertfall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...