mee mee Skrevet 23. august 2006 #1 Skrevet 23. august 2006 jeg bare lurte på om noen hadde erfaringer fra disse produktene? -more brows hair gel -airbrush in a can transcluent formula -lashcara -lip wax kit -lip plumber -skin primer hvordan syns du de virket? verdt å kjøpe?
Gjest Kanelia Skrevet 23. august 2006 #2 Skrevet 23. august 2006 Jeg har prøvd airbrush in a can, men ble ikke spesielt fornøyd. Ble ikke helt fortrolig med den sprayen. Synes det er bedre å smøre på selvbruningskremen. Mulig jeg ga opp for fort, for jeg har hørt flere andre som synes den er bra. Lip plumperen er en ok gloss, men jeg kan ikke si at jeg fikk så veldig store lepper av den... Har kjempelyst til å prøve skin primeren, men har ikke kjøpt den ennå.
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2006 #3 Skrevet 23. august 2006 http://www.modelco.com.au/FaseBase.asp Med skin primer mener dere Face Base? Den har jeg, den er ikke noe god. Men så har jeg tørr hud, da. Kanskje dere med fet hud foretrekker den. :D Er selv nysgjerrig på More Brows! :D http://www.modelco.com.au/MoreBrows.asp
Gjest Kanelia Skrevet 23. august 2006 #4 Skrevet 23. august 2006 http://www.modelco.com.au/FaseBase.asp Med skin primer mener dere Face Base? Den har jeg, den er ikke noe god. Men så har jeg tørr hud, da. Kanskje dere med fet hud foretrekker den. :D Er den jeg tenkte på ja. Jeg har også tørr hud, så da bør jeg kanskje holde meg unna. Takk for tipset :-)
Gjest gjesta Skrevet 23. august 2006 #5 Skrevet 23. august 2006 Det er mange som mener mye om mangt på MakeupAlley! http://www.makeupalley.com/product/searchi...=&GO.x=0&GO.y=0
Fashion.Faux.Pas Skrevet 24. august 2006 #6 Skrevet 24. august 2006 Har hørt så mye hype om dette merket, lar modelco ligge til det har gått en stund... først da vet man om produktene er bra eller ikke... mange sminkemerker kommer og går hele tiden, men den første tiden har de brukt mye penger og PR på markedsføring...
Gjest Malina Skrevet 24. august 2006 #7 Skrevet 24. august 2006 Jeg ModelCo Har kjøpt inn skin primer, maskara, selvbruningsspray, fuktigshetsspray og bronze/selvbruningsspray. Er fornøyd med alt jeg har prøvd. Har sett de har små reisesett med selvbruning+bronze+lotion(tor jeg det var) på Estetique- kan være en idè og kjøpe noen små størrelser først kanskje,for å teste det ut?!
mee mee Skrevet 24. august 2006 Forfatter #8 Skrevet 24. august 2006 Har kjøpt inn skin primer, maskara, selvbruningsspray, fuktigshetsspray og bronze/selvbruningsspray. Er fornøyd med alt jeg har prøvd. Har sett de har små reisesett med selvbruning+bronze+lotion(tor jeg det var) på Estetique- kan være en idè og kjøpe noen små størrelser først kanskje,for å teste det ut?! ← hvordan syns du skin primern var?
Lola83 Skrevet 25. august 2006 #9 Skrevet 25. august 2006 Jeg har prøvd de fleste produkter innen de fleste merker.. Det eneste jeg synes var bra fra Model Co. var lip plumperen og selvbruningskremene deres til ansiktet.. Resten var waist of money.
Gjest Malina Skrevet 28. august 2006 #10 Skrevet 28. august 2006 hvordan syns du skin primern var? ← Den var grei,den! En god konsistens som gikk fort inn i huden- ikke klissete som den ser ut til. Og huden ble myk, glatt og mattet ned. Jeg bruker den uten foundation for det meste,men produktet lover jo at foundtionen skal sitte bedre med denne primeren under. Ikke vet jeg; har ikke "fulgt med" på med de gangene jeg har hatt primer+foundation. Dyr var den ikke, og sikkert fryktelig drøy. Jeg tar bare på en bitte liten dæsj som jeg bruker på hele ansiktet.
Gjest Malina Skrevet 28. august 2006 #11 Skrevet 28. august 2006 Jeg ModelCo Har kjøpt inn skin primer, maskara, selvbruningsspray, fuktigshetsspray og bronze/selvbruningsspray. Er fornøyd med alt jeg har prøvd. Har sett de har små reisesett med selvbruning+bronze+lotion(tor jeg det var) på Estetique- kan være en idè og kjøpe noen små størrelser først kanskje,for å teste det ut?! ← Må bare kommen med en liten tileggsopplysning: selv om selvbruningssprayen er veldig bra-dvs gir en fin naturlig farge,så er den ikke drøy. Dyr i bruk! Jeg har sprayet hele kroppenx1 pluss en del ganger bare på beina, ansiktet osv,og nå er det tom!
Smørblomsten Skrevet 28. august 2006 #12 Skrevet 28. august 2006 Jeg har prøvd: airbrush in a can transcluent formula. Var ikke fornøyd...vanskelig å få den jevn, og man må være forsiktig så ikke flisene på badet får seg en gylden tone + at man må gni hendene over etter spraying, og så ble hendene gule og måtte vaskes FORT FORT...bla - bla Kostet 450 kr for stor boks, dyr og ikke perfekt resultat for meg ihvertfall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå