Mette Skrevet 9. januar 2003 #1 Skrevet 9. januar 2003 Er fortiden plaget med denne meldingen: programmet har utført en ulovlig oprasjon osv. Da må jeg slå av og på maskinen igjen, noen som vet hva jeg kan gjøre for å bli kvitt dette problemet?Finner ikke ut hva denne ulovlige oprasjonen er, og vet ike hvor jeg kan finne det ut heller.
Gjest Lea Skrevet 9. januar 2003 #2 Skrevet 9. januar 2003 Er det når du står inne i Explorer eller kommer det opp når du er inne i f.eks Word? Ganske vanlig denne meldingen da, men hvis den kommer ofte så er det noe muffens.
Mette Skrevet 9. januar 2003 Forfatter #3 Skrevet 9. januar 2003 Det er inne i explorer, og den dukker opp ganske ofte.Dvs flere ganger til dagen.
Gjest Lea Skrevet 9. januar 2003 #4 Skrevet 9. januar 2003 Har du lastet ned den siste versjonen av Explorer? (Fra Windows Update) Evt. installer Explorer på nytt..
Gjest Donna Skrevet 11. januar 2003 #5 Skrevet 11. januar 2003 Mine foreldre sliter med det samme - men også i andre programmer - så her skal jeg følge med og se om det er råd å finne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå