Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

jeg tenkte jeg skulle starte en tråd om utroskap og forskjellige opplevelser til dette.her kan dere være anonyme, vet at mange har opplevd dette som meg selv, så vi kan få ut litt damp...dele opplevelsene på godt å vont.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_anne_*
Skrevet
jeg tenkte jeg skulle starte en tråd om utroskap og forskjellige opplevelser til dette.her kan dere være anonyme, vet at mange har opplevd dette som meg selv, så vi kan få ut litt damp...dele opplevelsene på godt å vont.

dette synes jeg var smart :)

petter var utro mot meg med ei fra bygda der jeg bor.jeg hadde vært å besøkt til familien å kom hjem en dag tidligere..hørte rare lyder fra soverommet.

gikk inn å der sto de ..

doggy...

jeg tok en ramme vi har på rommet vårt, med bilde av oss.kastet det i veggen.truet henne på livet.hadde ikke petter holt meg hadde jeg sikkert drept henne.

jeg måtte begynne til psykolog etter dette.

dette er 4 år siden

Gjest Gjest_Mann_*
Skrevet

Jeg tok kona på fersken med 3 menn og 2 damer da jeg kom tidligere hjem en uke da jeg ukependlet. Ukependlingen var veldig tung for meg og jeg gjorde det kun for at jeg skulle beholde jobben, hus og bil. Og det var takken. I det jeg så dem sammen i stua ble ett eller annet ødelagt i meg. Det er noen år siden nå og jeg er i dag ute av stand til å føle noe for noen.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Jeg tok kona på fersken med 3 menn og 2 damer da jeg kom tidligere hjem en uke da jeg ukependlet. Ukependlingen var veldig tung for meg og jeg gjorde det kun for at jeg skulle beholde jobben, hus og bil. Og det var takken. I det jeg så dem sammen i stua ble ett eller annet ødelagt i meg. Det er noen år siden nå og jeg er i dag ute av stand til å føle noe for noen.

dette knuser virkelig hjerte mitt, :tristbla: tenk at noen kan være så ondskapsfull mot noen er sjokkerende.Synes dette er helt sykt jeg.

men det som er saken at det finnes kvinner der ute som ikke gjør sånt.

håper du møter ei snart.

Skrevet

Ferska ikke jeg da. Typen fortalte det dagen etterpå, dønn ærlig. Hadde flørta med en jente når han var ute og så hadde han kyssa henne. Hun slo til ham, og han kyssa henne igjen, de begynte å kline og han ble med henne hjem. Han var full, så det var nå en ting, men det verste var at dagen etterpå, når de våkna, snakket de sammen og klinte (og hadde sex?) igjen. Det var helt uvirkelig når han fortalte det. Ble så skuffet, hadde ALDRI trodd han ville gjøre noe sånt. :(

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Ferska ikke jeg da. Typen fortalte det dagen etterpå, dønn ærlig. Hadde flørta med en jente når han var ute og så hadde han kyssa henne. Hun slo til ham, og han kyssa henne igjen, de begynte å kline og han ble med henne hjem. Han var full, så det var nå en ting, men det verste var at dagen etterpå, når de våkna, snakket de sammen og klinte (og hadde sex?) igjen. Det var helt uvirkelig når han fortalte det. Ble så skuffet, hadde ALDRI trodd han ville gjøre noe sånt. :(

stakkar...

bra at folk er ærlige selvfølgelig men herregud?!?

stakkar deg...ble det slutt mellom dere etter dette eller?

Skrevet

Det ble slutt etterhvert. Angra på at jeg ikke gjorde det slutt med en gang, men der og da tilga jeg uten å tenke meg om. Ble veldig vanskelig i en stund etterpå, og da han sa han var redd han kom til å være utro igjen, slo vi opp. Ærlig var han ja, men ikke lojal :(

Gjest Gjest_millus_*
Skrevet
Det ble slutt etterhvert. Angra på at jeg ikke gjorde det slutt med en gang, men der og da tilga jeg uten å tenke meg om. Ble veldig vanskelig i en stund etterpå, og da han sa han var redd han kom til å være utro igjen, slo vi opp. Ærlig var han ja, men ikke lojal :(

for en dust!!

Gjest Gjest_synne_*
Skrevet

vi var på fest til noen jeg aldri hadde sett før, viste bare ca. hvem d var.

typen min ble bare fullere å fullere, han har det med å sovne på fester.jeg måtte på do, når jeg kom tilbake var typen borte.en jente som var der reiste seg(jeg trudde hun skulle på do).etter en halv time begynte jeg å se etter typen.måtte hente mobilen min som han hadde.åpnet døren på bade satt han mellom lårene hennes å slik*et henne.jeg gikk inn å tok mobilen min.typen min klarte å tenke hva som hadde akkurat skjedd.jeg sa , DU TRENGER IKKE RINGE MEG I MORGEN,

GREIT AT DU FANT DEG EI ANNJA EI MEN HO..KOS DEG.

jeg snudde meg å gikk ut.hørte at han reiste seg opp, å bantes som fa*n.

nå har det gått 5 måneder. jeg får sms å han ringer meg hver dag...men ikke fa*n. jeg skal ikke ta tilbake en som gjør sånt.han knuste jo hjerte mitt....

Skrevet

Sitat"GREIT AT DU FANT DEG EI ANNJA EI MEN HO..KOS DEG"

Er det ikke merkelig med oss jenter, vi er mer opptatt av hvem typen har sviktet oss med enn at typen har sviktet oss :overrasket: Det burde jo ikke være greit at han finner seg ei anna, og helt uinteressant hvem.......

Skrevet
Sitat"GREIT AT DU FANT DEG EI ANNJA EI MEN HO..KOS DEG"

Er det ikke merkelig med oss jenter, vi er mer opptatt av hvem typen har sviktet oss med enn at typen har sviktet oss :overrasket:  Det burde jo ikke være greit at han finner seg ei anna, og helt uinteressant hvem.......

Det er kanskje sånt man kan si, men egentlig ikke mene? Og hva skal man egentlig si i en sånn situasjon da? :grine::sur::frustrert: Vet ikke hva jeg hadde sagt. Tror jeg hadde blitt så forfjamsa og sjokkert at jeg ikke hadde fått frem et ord.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...