Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

...kjenner mye mindre aktivitet i magen i dag og jeg er vandt til å ha en turbobaby... I tillegg stikker det øverst "oppå" magen.

Trenger jeg være bekymret eller bør jeg ringe føden. Har nå spist 200g firkløver for å prøve å få fart på ungen, men merker ingenting. Man blir jo litt engstelig.

Er 39+4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde ringt føden og hørt med de...

Jeg er 38+3 idag, og ting har roet seg betraktelig her i gården, men gutten har det fint, men er du usikker, be om en sjekk :)

Skal ikke gå rundt og uroe deg unødvendig :klem:

Skrevet

Om du er bekymra syns jeg du skal ta en telefon til føden jeg, Murmel! Det er ikke uvanlig at krabaten i magen min har noen rolige dager innimellom turbodagene - så det kan jo hende at din også har en "hviledag".

Uansett så oppfordres man jo til å ta kontakt om man merker mindre aktivitet, så det gjør jo ikke noe om du tar den telefonen.

Jordmora mi har også sagt at om man bekymrer seg for for lite liv så kan man bli så anspent at babyen i magen blir roligere av ditt stressnivå.

Så hvis du klarer, så legg deg ned og slapp av for deg selv, kjenn på magen, dytt og snakk til han - så får du mest sannsynlig respons!

Det er jo sikkert ikke noe, men skjønner at du blir bekymra! :klem:

Skrevet

Har ringt og de ville ha meg inn. Drar etter at mannen har spist...

Skrevet

Satser på at alt står bra til, Murmel! :)

Skrevet

Fint å få sjekka det opp - mest sannsynlig har han det helt fint inni der, men det er jo også viktig at mamman hans ikke bekymrer seg! :kose:

Skrevet
Satser på at alt står bra til, Murmel! :)

Det gjør nok det :)

Takk for gode tanker. Nå må jeg få på meg fillene. dere ser meg om en times tid ;)

Skrevet

Håper alt står bra til.

Den lille samler nok bare krefter, han har jo litt av en reise foran seg! :)

Skrevet

Gjest over er meg, hadde visst detti ut!

Skrevet

Du skal se han bare ligger og lader opp til å være mye oppe på nettene når han kommer ut ;)

Skrevet

Hei snupper! Alt er bra og oppdatering finner dere her om dere vil lese :)

Tusen takk for alle gode tanker :klem:

Skrevet

Fint at alt er bra, har vært innom her og sett etter oppdateringer et par ganger :blomst:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...