Pimbila Skrevet 23. august 2006 #1 Skrevet 23. august 2006 Datteren min liker Pulverheksa, Karsten og Petra, Ludde, Thorbjørn Egners og Den lille muldvarpen som ville vite hvem som hadde bæsjet på hodet hans. Og flere også selvfølgelig. Men jeg vil gjerne vite hva dere leser for barna deres som er i samme alder.
Gjest Hedda Gabler Skrevet 23. august 2006 #2 Skrevet 23. august 2006 Karsten og Petra, Travelby, bokstav- og tellebøker (eller kanskje det er mamman som liker dem best? :klø, Karlsen-bøkene, Lillesøster-bøkene, div. billedbok-samligner.
Gjest Primula Skrevet 23. august 2006 #3 Skrevet 23. august 2006 Min 4- åring blir snart 5 da, men jeg svarer likevel. Hun er også glad i Karsten og Petra. HUn liker også Charlie og Lola, Bella og Gustav, Kardemomme, Albert Åberg.. Nå i det siste har vi begynt å lese lengre bøker. Da leser vi et kapitel hver kveld. Det vi bla. har lest er Knerten- bøkene, Ole -Aleksander, Aurora, Mormor og de åtte ungene, Lotta i bråkmakergata og Marikken. Jeg har snart planer om å ta for oss flere Astrid Lindgren- bøker.
Gjest regine Skrevet 23. august 2006 #4 Skrevet 23. august 2006 Bøkene om Gubben Petterson og Katten Findus! Fryktelig artige, både for store og små. Gode historier og flotte illustrasjoner!
gladidag Skrevet 23. august 2006 #5 Skrevet 23. august 2006 Lillegutt er tre og et halvt! og for tiden går det i Karius og Baktus, tannlegekapittelet mest pop. Muldvarpen, bæsje hodet. Mummitrollet,, Albert Åberg... og snøscooterblader...Mor leser om motorytelse og chassis..
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2006 #6 Skrevet 23. august 2006 karsten og petra er suverene her både for 4 og 5 åringen.
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2006 #7 Skrevet 23. august 2006 I det siste har vi lest: -Nysgjerrige Nils -Hakkebakke-skogen -Elias -Karius og Baktus (hadde litt problemer med tannpussen, nå spytter han Karius og Baktus i vasken morgen og kveld )
MAcy Skrevet 23. august 2006 #8 Skrevet 23. august 2006 vi har en på 3 år og han liker alt som har med gråtass,pelle politi,kaptein sabeltann, og andre ting han kjenner igjen fra _Tv
Gjest gjest1 Skrevet 23. august 2006 #9 Skrevet 23. august 2006 Lillebror (snart 4 år) digger Ole Brumm bøkene og bøkene om Tellefanten. Samt bøker med rim og regler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå