Gå til innhold

Hvilke bøker liker 4-åringen din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min liker Pulverheksa, Karsten og Petra, Ludde, Thorbjørn Egners og Den lille muldvarpen som ville vite hvem som hadde bæsjet på hodet hans. Og flere også selvfølgelig.

Men jeg vil gjerne vite hva dere leser for barna deres som er i samme alder.

Videoannonse
Annonse
Gjest Hedda Gabler
Skrevet

Karsten og Petra, Travelby, bokstav- og tellebøker (eller kanskje det er mamman som liker dem best? :klø:), Karlsen-bøkene, Lillesøster-bøkene, div. billedbok-samligner.

Gjest Primula
Skrevet

Min 4- åring blir snart 5 da, men jeg svarer likevel. :)

Hun er også glad i Karsten og Petra. HUn liker også Charlie og Lola, Bella og Gustav, Kardemomme, Albert Åberg..

Nå i det siste har vi begynt å lese lengre bøker. Da leser vi et kapitel hver kveld. Det vi bla. har lest er Knerten- bøkene, Ole -Aleksander, Aurora, Mormor og de åtte ungene, Lotta i bråkmakergata og Marikken.

Jeg har snart planer om å ta for oss flere Astrid Lindgren- bøker. :)

Skrevet

Bøkene om Gubben Petterson og Katten Findus!

Fryktelig artige, både for store og små. Gode historier og flotte illustrasjoner!

Skrevet

Lillegutt er tre og et halvt! og for tiden går det i Karius og Baktus, tannlegekapittelet mest pop. Muldvarpen, bæsje hodet. Mummitrollet,, Albert Åberg... og snøscooterblader...Mor leser om motorytelse og chassis..

Skrevet

karsten og petra er suverene her både for 4 og 5 åringen.

Skrevet

I det siste har vi lest:

-Nysgjerrige Nils

-Hakkebakke-skogen

-Elias

-Karius og Baktus (hadde litt problemer med tannpussen, nå spytter han Karius og Baktus i vasken morgen og kveld :) )

Skrevet

vi har en på 3 år og han liker alt som har med gråtass,pelle politi,kaptein sabeltann, og andre ting han kjenner igjen fra _Tv

Skrevet

Lillebror (snart 4 år) digger Ole Brumm bøkene og bøkene om Tellefanten. Samt bøker med rim og regler

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...