Gå til innhold

Babyseng som festes inntil foreldresengen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har sett den babysengen som man fester helt inntil ens egen seng, slik at barnet ligger i en slags forlengelse av foreldresengen? Synes det ser baade praktisk og koselig ut!

Hvor faar man tak i dem, noen som vet? Eller noen som har erfaringer med en saann seng?

Skrevet

Har ikke hørt om noen som har den men har sett bilde av den før.

Skrevet

Man faar vel ikke brukt den saa lenge, toppen til barnet er ett aar vil jeg tro, men synes det virker som en bra loesning. Hmmm...kanskje jeg skal ta en svipptur innom Danmark etterhvert? :ler:

Skrevet

Hadde modulsenger da jeg jobba på BabyShop for noen år siden, og der kunne den første modulen brukes sånn (selvsagt rådyre greier, og skrubiten til å feste å foreldresenga kom i tillegg), så de finnes i Norge også. Senga i seg selv varsøt nok til at jeg ble litt verpesjuk, ja.

Skrevet

Mange sprinkelsenger har hev/senk-bunn og hev/senk-side som gjør at man kan koble det i sammen med voksensengen. Har et vennepar som gjorde det.

Vi vurderte dette men droppet det, og har heller ikke savnet det. Det blir jo litt dårlig plass for den voksne å gå inn/ut av sengen, og jenta mi må gjerne holdes opp for å rape uansett etter måltidene også om natten så da kan jeg like gjerne strekke meg over i sprinkelsenga og legge henne fra meg igjen der.

Skrevet

Den var jo søt å se på, men jeg syntes det var veldig greit å ha muligheten til å vugge babyen fram og tilbake. Det ser det ikke ut som man kan med denne.

Skrevet
Den var jo søt å se på, men jeg syntes det var veldig greit å ha muligheten til å vugge babyen fram og tilbake. Det ser det ikke ut som man kan med denne.

Jenta vår sover i vanlig sprinkelseng om natta, uten mulighet for vugging. Har aldri savnet det... Hun sover i vugge i stua om dagen, men vi vugger aldri på den heller.

Smak og behag, - og forskjellige babyer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...