Gjest care Skrevet 10. januar 2003 #21 Del Skrevet 10. januar 2003 Jeg tror at jeg ville funnet en laaang slange og satt den fast med en sånn slangeklemme. Så putter du bare den andre enden oppi do. Ikke no søl, ikke no stå-opp.. bare litt upraktisk hvis du har tenkt å snu på deg i løpet av natta... Alternativt kan du jo feste en trakt i "senge-enden" på slangen og bare vippe den oppi trakta når du må. Ja Lea, jeg anbefalte kateter til milo. Istedet for å putte rett på er det en ballong på kateteret, det skal festet på tissefanten, og et rør som stikker ut, men det er festet til en pose på ca. 2-3 liter (alt etter hvor mye man tisser) som han kan henge ved sengen - enda lettere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 10. januar 2003 Forfatter #22 Del Skrevet 10. januar 2003 I tråd med forslag om kateter, og særlig det å slå knute på ting og tang, får jeg assosiasjoner henimot et sitat jeg synes er ganske festlig "Den er ikke så lang, men den er veldig tynn." Milo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 10. januar 2003 #23 Del Skrevet 10. januar 2003 Bridget da... seff snakker jeg om å knyte selve dingsen... den er riktignok bittegranne tykkere enn en hyssing, men det går greit å knyte den allikevel... som du forstår er det selve symbolikken med hyssing som her gjør seg gjeldene for beskrivelsen av mitt kjære lem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå