Gjest Bajas Skrevet 23. august 2006 #1 Skrevet 23. august 2006 Hei! Jeg har vanligvis el ca på dag 13-14. Tidligere har jeg hatt ustabile sykluser, men litt behandlig med homeopati og akupunktur har stabilisert alt sammen. Jeg har vanligvis el-symptomer ca fra dag 10, men selve el da ca 4 dager etter. Jeg skulle hatt el for 5 dager siden. Begynte å få SINNSYKE symptomer på dag 8, og tenkte da at "yes, denne gangen MÅ jeg jo bare bli gravid, så tydelig har det aldri vært før!", men så varte det i ca 2 dager, og that's it. Kan det ha vært el, eller har kroppen forsøkt og ikke fått det til. Kan dette påvirkes av det som skjer rundt meg? Ble tante den helgen, og slet veldig med det fordi vi prøver og prøver uten at noe skjer, samtidig som jeg kjente masse varme følelser for den vakre lille jenta. Jeg vil jo veldig gjerne at jeg HADDE el de dagene, men jeg tør ikke håpe. Hva tror dere der ute på internetten??
Eeyore Skrevet 23. august 2006 #2 Skrevet 23. august 2006 Enkelte ganger hopper kroppen over EL en syklus. Dette er helt normalt. Noen ganger kan den også prøve på EL uten å få det til og da prøve igjen litt senere i sylusen. Kroppen vår er en rar greie...
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2006 #3 Skrevet 23. august 2006 Hvis du vil ha oversikt over syklusen din, er det kjempelurt å begynne å tempe. Da kan du finne ut når du har hatt eggløsning, og se mønstre fra gang til gang. Symptomer er høyst usikre å ta utgangspunkt i - bl.a. fordi du ikke kan vite hva det er du kjenner. "Eggløsningssmerter" kan komme av mange ulike ting knyttet til eggløsning, så selve eggløsningsdagen trenger ikke være den dagen symptomene er tydeligst. Håper jo at du blir gravid nå da, så du ikke rekker å begynne å tempe Lykke til!
Gjest bajas - trådstarter Skrevet 25. august 2006 #4 Skrevet 25. august 2006 "Eggløsningssmerter" kan komme av mange ulike ting knyttet til eggløsning, så selve eggløsningsdagen trenger ikke være den dagen symptomene er tydeligst. Dette er jeg klar over. Men i tillegg til el-smerter hadde jeg altså tydelig el-slim, og livmormunnen var ordentlig åpen. Dette pleier den å være i noen dager, før det gir seg. Denne gangen altfor tidlig, og bare to dager... Jeg klarer ikke slutte å håpe at det var el! Det er pp8, så kjenner jeg blir mer og mer utålmodig... Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå