Gå til innhold

usikker

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Usikker på hva jeg skal gjøre...

Begynner nå fra høsten på et studie innenfor homeopati. gått mye skole før, men da fått støtte fra lånekassa. denne gir ikke støtte. er i hovedsak basert på enkelte weekendsamlings forelesninger, så legges opp til selvstudium samt at en kan jobbe ved sidenav.

Så nå etter at jeg endelig bestemte meg for å gå der.. har jeg måttet sette igang jakten etter mer jobb, utover den deltidsstillingen jeg har i helsekost pr. idag.men i går fikk jeg høre at det var ikke sikkert at jeg kunne fortsette i denne jobben.... de holder på å gå konkurs. og de to innhaverene må nok la meg, deres lille ekstrahjelp, gå.. så nå helt uten jobb!!!

Fortvilet :sjenert:

Samboeren min tener da endel. men lang fra nok til å brøfø to,bet boliglån, min skole osv......

Så nå leter jeg. Sitter foran pcen konstant! og er noe ute og spør i butikker osv.

Trivdes så godt med den jobben jeg hadde før.... sukk....

Nå er jeg innkalt til intervju i morgen formiddag. Det er en jobb med noe interesse, men ligger veldig vanskelig til i forhold til der jeg bor og stedet er liksom så som så.....

Egentig blir det utrolig stress skulle møte der i morgen for hele dagen min er egentlig ca booket! Sa ja i farten uten å tenke ...

Sitter nå og lurer på om jeg skal melde avbud og håpe noe nytt og mer spennende kanskje dukker opp.. en vet jo aldri. har jo nettopp begynt å lete da...

hva gjør man?

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...