Gjest Gjest Skrevet 23. august 2006 #1 Skrevet 23. august 2006 Jeg befinner meg i en litt kjedelig situasjon. Har nettopp flyttet til ny by og har svært få venner. Kvelden er lang og kjedelig, og jeg tenkte å gå på kino. Kjøpe noe godt og se en skikkelig jentefilm. Er det litt patetisk og stusselig å dra alene på kino?
Gjest baby-E Skrevet 23. august 2006 #2 Skrevet 23. august 2006 Jeg befinner meg i en litt kjedelig situasjon. Har nettopp flyttet til ny by og har svært få venner. Kvelden er lang og kjedelig, og jeg tenkte å gå på kino. Kjøpe noe godt og se en skikkelig jentefilm. Er det litt patetisk og stusselig å dra alene på kino? ← det syns jeg absolutt ikke. Kos deg du!
Gjest Gjesta Skrevet 23. august 2006 #3 Skrevet 23. august 2006 Da jeg bodde i utlandet i en periode, og heller ikke hadde TV der jeg bodde, gikk jeg på kino alene flere ganger i uka. Og jeg observerte at jeg ikke var den eneste.
Gjest Elfrida Skrevet 23. august 2006 #4 Skrevet 23. august 2006 Man kan kanskje føle seg litt venneløs hvis man kommer ekstra tidlig, men kom heller rett før reklamen, eller litt inni reklamen. Da rekker du ikke å kjede deg. Kino er jo ikke så supersosialt uansett, og det er ikke så få som går på kino alene. Det er kanskje flere som går alene på filkmklubber og sånt, men det er ikke så uvanlig på vanlige kinoer heller.
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 23. august 2006 #5 Skrevet 23. august 2006 Det er generelt litt slitsomt å ikke ha noen venner her. Føler meg så utenfor liksom... Men elsker å dra på kino og trenger noe å se frem til nå!
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2006 #6 Skrevet 23. august 2006 Prøv da vel! Og hvis du syntes det er litt "skummelt" kan du jo låne deg en film du ikke har fått sett og kose deg hjemme heller.
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 23. august 2006 #7 Skrevet 23. august 2006 Takk for tilbakemelding! Nå skal jeg handle masse smågodt og bestille en billett til skikkelig jentefilm! Skal kose meg skikkelig og prøve å tenke at alt ordner seg. Jeg vil jo tross alt melde meg på masse studentting for å få venner, så det mangler ikke på entusiasmen. Det må jo gi frukter før eller siden, selv om det er stusselig alene nå. Takk og pris for internett og kvinneguiden
Gjest Gjesta Skrevet 23. august 2006 #8 Skrevet 23. august 2006 Ikke patetisk i det hele tatt. Du kan like gjerne gå alene på kino som sammen med venner, for dere kan jo ikke snakke under filmen likevel. Jeg har annen filmsmak enn mine venner, og jeg har sett mange filmer på kino helt alene. Null problem! Kos deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå