Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Æsj, jeg er så sentimental og sutrete og dramatisk at jeg må bare få det ut en plass.

Akkurat kommet hjem fra å ha sett eksen min avsted med toget. :grine:

Vi hadde vært sammen i 8 mnd og han slo opp over telefon for nesten fire uker siden. Vi hadde sommerjobb på hver vår kant av landet, så jeg hadde ikke sett ham på nesten 6 uker da. Det var litt sjokk når han slo opp, jeg hadde vært litt irritert på ham fordi han ikke var så flink til å ta kontakt den siste uka, men han har alltid vært så... hengiven. Det var han som tok initiativ til å bli sammen med meg, sjarmerte meg i senk, og jeg ble veldig glad i ham etterhvert. Derfor ble jeg lei meg når han ringer å forteller at han har "glemt meg" (derfor han ikke ringte) og at avstandsforhold ikke fungerer, han var redd han kom til å være utro osv. Rett og slett at han ikke var interessert lenger.

Men han ville gjerne være venn og vile gjerne komme på besøk når han fik fri fra jobb, tre uker senere, som vi hadde planlagt. Jeg sa at det ville jeg gjerne, ville jo se ham igjen uansett. Hadde det ganske fælt den tida, men det er vel å forvente.

Men da det nærmet seg tida han skulle kommer gledet jeg meg virkelig for å se ham. Han kom og, selv om han automatisk tok hånden min og leide meg som en kjæreste, virket som vi kunne klare å bare være venner. I ca 2-3timer, før vi ligger foran tven og det passet seg med et kyss på kinnet. 10 sekunder senere var vi godt i gang, og sånn fortsatte det de fire dagene han var her :forvirret:

Og nå har han dratt, for godt.

Det er så urrrk. Og jeg er så dum som kysser ham og har sex med han og holder rundt ham, når jeg vet at han ikke vil noe mer. Og han er dum som gjør det samme med meg. Blir så såra og lei meg, for jeg er så glad i ham. Også er jeg sur på meg selv som utsetter meg for det.

Og på en måte kunne vi fungert som venner, vi har det kjempekjekt sammen. Vi gikk ut til byen, gikk på restaurant sammen, bare som venner og det var kjempekjekt. Og vi har samme humor og liker samme filmer og storkoser oss på sofaen. Det er det jeg husker av gode minner fra han har vært her nå. Så jeg er sur på meg selv som ikke lot det stoppe med det. Hvorfor jeg lar ham gjøre meg tent. Føler meg jo skikkelig tøsete som ligger med eksen...

Han har ikke gjort det så mye bedre heller, får jo hele tiden håp. F.eks. nå på togstasjonen. Jeg er lei meg, gir ham en rask klem før han går på toget, og snur og går uten å snu meg. Også kommer han etter meg for en siste klem, det er jo rett ut av en teit kioskroman: "I det hun hørte hans løpende skritt bak henne fyltes hennes hjerte med håp. Hun snur sine tårevåte øyne forventningsfulle mot ham, men hun blir skuffet, vifter ham vekk og går videre ned trappa". Skikkelig suppete. Satt å grein som en skolejente på doen på stasjonen etterpå også.

Blir fryktelig rotete og jeg vet ikke hva jeg vil med dette, må bare få det ut en plass. Savner ham, savner det å ha det kjekt, og le sammen med ham, savner å holde rundt ham, savner at han holder rundt meg.

Men nå skal jeg prøve å komme over ham. Det er jo ikke verdens undergang. Han er jo ikke spesielt fantastisk uansett. Han var faktisk utro også, så sånn sett er han ikke noe å samle på. Og jeg er ung, bare 20år. Jeg er kanskje ikke vakker og sjarmerende, men slank og søt og snill. Og det er visst kjekt å være singel også, sies det. Trenger ikke pine meg unødvendig. Sant?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jøss! Trodde det var jeg selv som skrev dette...sånn bortsett fra at eksen ikke var utro da...

Men ikke lurt å ha sex! Savnet blir bare verre av det, garantert!

En klem til deg!! :klem:

Skrevet

:klem: til deg også

Nei, å ha sex var helt idiotisk :sur: Sur på meg selv for det, tenker at eksen nå syntes jeg er skikkelig billig som har sex med ham. Både han og jeg tok initiativ til sex disse dagene, så det er begges "skyld", men jeg vet jo så mye bedre. Argh. Teite meg.

Skrevet

Synes du at du er billig ? Tenk om igjen for dette er bare jente-tenking. Dette var bare en måte for deg å få han ut av systemet på - og siden dere begge ville det -så føler han sikkert akkurat det samme. Ta deg 5 min og tenk gjennom det du har gjort - føler du deg ikke mer ferdig med denne gutten nå enn før dere var sammen ?

Lykke til m ny mann !

Skrevet

Jo, kanskje du har rett i at det er jente-tenking. Men allikevel, "planen" var liksom å ikke la ham "få noen fordeler", så blir skuffet av meg selv når jeg lar meg friste. :(

Men, jo jeg føler meg mer ferdig med ham nå som jeg har fått oppleve på kroppen at det hjelper ikke hvor fint vi har det sammen; han er ikke interessert i meg lenger uansett.

Gjest Gjest_alma_*
Skrevet

Selv om jeg ville det, så følte jeg også at jeg var litt svak da jeg hadde sex med eksen. Fordi jeg hadde følelser...mens han tydeligvis ikke hadde de mer.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

det er vel nettopp sånn jenter tenker, arbeid deg raskt gjennom det - husk at han ga noe han også, det var vel en udelt glede for begge, var det ikke ? Forstår det ikke slik at du føler deg utnyttet på noe vis, kanskje det lå litt i kortene at dette kom til å skje, hva sier du ? Hvis det gjentar seg derimot, blir det en litt annerledes situasjon, hvis du er forelska og han ikke. Da må du gjerne tenke at duhar gitt han en fordel - men også handle - dvs ikke møte han mer og i hvertfall ikke med overnatting.

Skrevet

Jo, det lå litt i kortene, og nettopp derfor, altså at jeg var forberedt, blir jeg ekstra irritert over at det ble som jeg hadde forutsett. Føler meg ikke utnytta, bare dum.

Nei, jeg skal ikke treffe ham igjen. Han har nå reist videre og skal tilbake til hjembyen igjen. Han fikk kulturstipend i sommer og har visst fått et drøss med jobbtilbud etter det, og han har en del damer etter seg også virker det som. Så han har bare supert han, lys framtid i vente, og han tenker nok ikke noe på meg. Det er bare meg som sliter så fælt med bruddet. Burde kanskje være bare glad på hans vegne, men det er litt surt også. Han/vi gikk gjennom en del vanskelig når vi var sammen, jeg støttet ham alltid, og nå som han har det fint slår han opp.

Æsj, nå får jeg bitter gammel kjerring tendenser

Gjest Gjest_Alma_*
Skrevet

Samma her...Stilte opp og brydde meg, og så ble jeg dolket i ryggen og han lever nå herrens glade dager liksom...Ikke meningen å lyde litt bitter, men jeg er nok det akkurat nå!! Går nok over :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...