Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har skinnvester, sånne som er moderne nå: Hva slags klær og sko bruker dere til? :klø:

Så to forskjellige sånne vester på Vero Moda i går, og selv om jeg ikke ville kjøpt meg en sånn selv, er de tydeligvis populære for tiden.

Hva matcher man de med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

umm.

Skinnbukser..? =)

Den stilen, tror jeg, er tatt fra Diors ready to wear. Tenk Axl Rose... :D

Skrevet

Hm, ingen som har bilde? Lenge siden jeg har gått i klesbutikker nå.

Skrevet

Det er brune, semskede vester med hvite "ull"detaljer, snorer og sånt. Litt Sienna Miller-stil, kanskje?

Skrevet

Har sett vestene brukt til både cityshort og piratbukser, og med vidt forskjellige inntrykk ettersom noen bruker pumps til og andre converse. Ser stilig ut hvis du får til den rette kombinasjonen.

Mens vi er på temaet vester - går det an å bruke stoffvester lenger? Sånne som "hører til" dresser. Og i hva slags kombinasjon? Samme?

Skrevet

Skjønner nå at jeg er helt utafor i fashion. Må skjerpe meg!

Skrevet

Altså, jeg pleier ikke å kikke på div. plagg i butikkene og tenke "hva matcher man dette med?", så moteinteressert er jeg ikke.

Men disse vestene var så "rare" (les: uvante) at jeg la spesielt merke til dem. :sjenert:

Skrevet

m-m. nysgjerrig på hvordan de ser ut jeg. :)

Skrevet

Også nysjerring. Skjønner ikke hvilke vester du mener...

Skrevet

tøyvester er in ja! brukes gjerne med dressbukser løse, og en dressjakke over, for en casual stil. Så et bilde av Kate Moss i noe lignende.... HUn hadde hvite joggebukser på seg i tillegg...

Skrevet (endret)

her er det bilde vettu, som er ganske kult

Bildet er slettet ihht KGs regler om kopibeskyttet materiale. Legg gjerne inn en link til bildet uten å laste det opp på KGs server. Mie (mod)

Dette er fra Fransa.

Endret av Mie

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...