Gå til innhold

Problemstilling ang arbeidsplass

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg har gått inn i et 1-års engasjement via et vikarbyrå, og blitt forespeila en mulighet for at dette engasjementet kan bli 2 år. De har brukt mye ressurser på å lære meg opp, og allerede sendt meg på 2 kurs. kjempemulighet for meg til å lære. Jeg har vært her i 3 mnd nå, og trives ikke i det hele tatt... Jeg har gjort en skikkelig innsats selv for å trives, men jeg vet ikke. jeg trives ikke i miljøet, og trives egentlig ikke helt med typen jobb heller. Dagene blir så lange, og jeg føler meg skikkelig sliten om dagen. det er så tungt å gå på jobb :tristbla: Jeg savner den forrige arbeidsplassen min veldig, og har et inntrykk av at de håper jeg kommer tilbake dit. Og det vil jeg jo egentlig, selv om det er en dårligere stilling. Jeg trivdes så utrolig godt der! Uansett er jobbmarkedet godt nå, og jeg kan helt sikkert få andre jobber også.

Men jeg føler et ansvar for denne arbeidsplassen iom at jeg tross alt har gått inn i 1-års engasjement, og at de har kursa meg og brukt mye penger på meg. i kontrakten står det 1 mnds oppsigelse, men jeg får nok ikke den beste attesten hvis jeg slutter nå... Men 1 år er lenge når man ikke trives :overrasket:

Spørsmålet er hva skal jeg gjøre? Skal jeg snakke med vikarbyrået og høre om de kan få meg inn i en annen jobb i steden, eller vil de mest sannsynlig ikke gjøre det av lojalitet til kunden sin/arbeidsplassen min?

Huff, jeg ser litt mørkt på ting nå jeg. jeg har 9 mnd igjen av engasjementet, og jeg føler meg allerede sliten og motløs.. :(

Råd, takk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vikarbyrået er vel like mye til for deg som for bedriften.. =)

Jeg tenker vikarbyrået vil hjelpe deg hvis du snakker med konsulenten din. De vil jo at firmaene skal få best mulig kandidat, og hvis du ikke EGENTLIG vil være der, så spiller nok det inn på hvordan du er på jobb ettehvert...

Snakk med konsulenten din på vikarbyrået og fortell hvordan du har det.. Det hjelper nok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...