Gjest Nilla Skrevet 8. januar 2003 #1 Skrevet 8. januar 2003 Hei! Jeg synes det er mange gode råd å finne her, og nå trenger jeg noen selv... Jeg og min forlover har vært og sett på kjoler, og etter å ha prøvd 2 stk, falt jeg for den tredje. Det er en enkel, relativt smal modell. Skjørtet er ikke akkurat tettsittende da, men har ingen underskjørt eller noe. Det er chiffon utenpå skjørtet, som er delt midt foran, slik at det kan 'flagre' når jeg går. Livet er ganske høyt, men ikke sånn oppunder puppene akkurat, skulderstroppene er ganske brede og utringingen er firkantet og relativt dyp. Kjolen har dessuten et lite slep, og jeg skal i tillegg har langt chiffon-slør. Det jeg lurer på er: når jeg er 1.65 høy og min tilkommende ca. 1.73, er det dumt av meg å ha en slik kjole? Får den meg til å se høyere ut ved siden av ham? Det var noen som sa at høyt liv 'dro' figuren... (Skoene mine har bare ca. 2 cm. høye hæler.) Brudgommen skal ha svart dress, med sånn jakke som jeg ikke husker hva heter - iallefall uten slag, sånn at den går helt opp i halsen, liksom. Ville satt pris på noen synspunkter på dette... :kgsmil:
Imax Skrevet 9. januar 2003 #2 Skrevet 9. januar 2003 Velg den kjolen du vil ha, og glem hvor høy brudgommen er. Jeg mener det er irrelevant og at du kan velge en kjole som får deg til å se høy ut selv om du hadde vært 180 og han 165 cm høy!!!!
Gjest Nilla Skrevet 9. januar 2003 #3 Skrevet 9. januar 2003 Altså - jeg vet at jeg ikke har noen slags PLIKT til å velge kjole ut fra hans eller min høyde. Poenget er at jeg VIL, både for hans og min egen del, at vi skal ta oss godt ut sammen, og at ingen av oss skal dominere i forhold til den andre e.l. Det var derfor jeg lurte, altså... :D
Gjest Anonymous Skrevet 9. januar 2003 #5 Skrevet 9. januar 2003 Jeg tror dere blir flotte sammen i klærne du beskriver :D Prøv å ha skoene på begge to og se i speilet, hvis du har langt hår som skal settes i en topp så sett opp håret, ha på klær med tilnæremet farve, tror dere vil få se litt av virkningen :blunke:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå