Gjest Anonymous Skrevet 21. mars 2002 #1 Del Skrevet 21. mars 2002 Har funnet en fin farge som heter "Never". Den er lys beige-grå. Vil ha en lys farge, ikke helt gul, og ikke beige-gul, men mer beige-grå... Hvis dere skjønner hva jeg mener Har hørt mye om en farge som heter LYS TOSCANA som skal være fantastisk flott, men hvem forhandler den??... Har ikke funnet fargekart med den fargen?... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lula Skrevet 21. mars 2002 #2 Del Skrevet 21. mars 2002 Hei der, *Never* er en lekker farge!!!!!! *Lys Toscana* er gulaktig og veldig kjedelig om du spør meg. Et annet tips er fargen *Dis* (finnes i Jotuns Fargeplanlegger). Den er lyyyys grålig, og veldig lekker. *Lys Antikk* er også en sikker vinner. Snakk med fagfolk i fargehandelen, så hjelper de deg å finne prøver på de ulike fargene. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 21. mars 2002 #3 Del Skrevet 21. mars 2002 Jotun har "lys toscana".... Synes fargen er lekker jeg, skal bruke den selv i min nye stue...12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. mars 2002 #4 Del Skrevet 21. mars 2002 Det blir *Never*. TAKK FOR SVAR BEGGE TO 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. mars 2002 #5 Del Skrevet 22. mars 2002 Har du sett på "Fransk grå"? Selv har jeg valgt den i hele huset mitt, den er en blanding av beige og grå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 22. mars 2002 #6 Del Skrevet 22. mars 2002 Hmmm....samme fargene på alle veggene???? Blir ikke det litt kjedelig da???12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå