Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 23. august 2006 #1 Skrevet 23. august 2006 hvor går grensen. hva med internett og meldinger. Mobilen til kjæresten min er noe jeg ser på noen ganger.. nyskjerrig,sjalu, usikker kall det hva du vil.. vist han sender meldinger uten at du får vite det til xèn sin...terror meldinger(akkurat som om han ikke har kommet over henne)over en lang periode.. vet ikke hva jeg skal gjøre jeg......
Gjest allium Skrevet 23. august 2006 #2 Skrevet 23. august 2006 Du har et helt annet problem en eventuell utroskap. Han sender terrormeldinger til eksen? Hvordan tror du det blir når du er eksen hans? Løp.
Lykkelig eks-frue Skrevet 23. august 2006 #3 Skrevet 23. august 2006 Kommer an på hva han gjør på nett og skriver i meldinger. Om han åpenlyst inviterer andre til å "ha seg" sammen med ham, så vil jeg kalle det utroskap. Sende terrormeldinger til eksen? Hvorfor og hva står det i dem. Enig med allium, løp. Tenk på hvordan det kan bli om du blir eksen.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 23. august 2006 #4 Skrevet 23. august 2006 til exen er det bare sånn : irriterer henne får å få henne til¨å svare , slik som :jeg vet hva du går rundt å sier , du bør holde kjeft , jeg hater deg , hvordan går det med deg ...osv til andre jenter , særlig av den ynngere versjonen : har du lyst på meg, kom hit så skal jeg knu**e deg osv. jeg kjenner han såpass godt, så jeg trur ikke det hadde skjedd noe vist noen hadde kommet. han har nok av temperamang.men har aldri slått meg. exen sier det, at han slo henne.Hun anmelte saken.Han sier at han vant, hun hadde ikke noe å stille opp med, bevis messig. og hun sier at han ble dømt, bot å fengsel... skjønner virkelig ingenting jeg..har vært sammen med han i 5 år, har en gutt sammen... jeg er redd for å ta dette opp med han...(ikke for at jeg trur han skal slå meg, men han sier at det ikke stemmer alikevel, at det ikke er sant...jeg har jo ikkke bevis.....
Gjest singel! Skrevet 23. august 2006 #5 Skrevet 23. august 2006 Ehem...For å si det sånn så ville nok damen til min x blitt sjokka hvis hun hadde lest sms jeg får av han...Regner med det er masse hun ikke vet.du er jo denne damen du da.Det må være vanskelig....Jeg hadde nok ikke gidda å vært kjæreste med en som terroriserer xdama over telefonen.Hadde jeg ikke visst om det er det jo en annen sak.men du vet det jo, og jeg tror da ikke ett normalt menneske terroriserer xn sin over telefonen.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 23. august 2006 #6 Skrevet 23. august 2006 Ehem...For å si det sånn så ville nok damen til min x blitt sjokka hvis hun hadde lest sms jeg får av han...Regner med det er masse hun ikke vet.du er jo denne damen du da.Det må være vanskelig....Jeg hadde nok ikke gidda å vært kjæreste med en som terroriserer xdama over telefonen.Hadde jeg ikke visst om det er det jo en annen sak.men du vet det jo, og jeg tror da ikke ett normalt menneske terroriserer xn sin over telefonen. ← ja jeg er den andre dama...dette er så jævli..men hva med smser til andre jenter..hvor mye skal man godta.?
Gjest d'Arc Skrevet 23. august 2006 #7 Skrevet 23. august 2006 (endret) til exen er det bare sånn : irriterer henne får å få henne til¨å svare , slik som :jeg vet hva du går rundt å sier , du bør holde kjeft , jeg hater deg , hvordan går det med deg ...osv til andre jenter , særlig av den ynngere versjonen : har du lyst på meg, kom hit så skal jeg knu**e deg osv. ← Dette er meldinger han sender til eks og yngre jenter. Jeg tror du bør komme deg vekk. Endret 23. august 2006 av d'Arc
Gjest Labellamia Skrevet 23. august 2006 #8 Skrevet 23. august 2006 Hvis jeg var deg ville jeg løpt før det første slaget kom. Det behøver ikke komme før det har gått noen år og du er helt trygg. Hvorfor tror du han terroriserer eksdama enda? Fordi han har glemt henne? Etter 5 år sammen med deg burde han glemt henne, og hva føler han for deg? siden han ikke klarer å glemme eksdama. Løp Det finnes bedre menn
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 23. august 2006 #9 Skrevet 23. august 2006 Hvis jeg var deg ville jeg løpt før det første slaget kom. Det behøver ikke komme før det har gått noen år og du er helt trygg. Hvorfor tror du han terroriserer eksdama enda? Fordi han har glemt henne? Etter 5 år sammen med deg burde han glemt henne, og hva føler han for deg? siden han ikke klarer å glemme eksdama. Løp Det finnes bedre menn ← jeg skjønner jo at det er noe jeg oxo da...jeg vet at de hadde mye problemer i forholde å hun var utro..jeg eller skjønner ikke at han ikke har kommet over henne..men vi har da to barn sammen...å til meg er han ellers veldig snill..vi har det veldig bra sammen.Jeg har ikke vist dette vist ikke jeg har "snoket" litt rundt.. Men det er ikke vits å si det til han eller for han bare ler å nekter, har ikke bevis ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå