Gjest Gjest Skrevet 23. august 2006 #1 Skrevet 23. august 2006 Arg.....er så sint Vi flyttet fra hverandre i sommer. Har hatt et økonomisk utestående oppgjør. Han har holdt pengen tilbake til jeg hadde flyttet, i tilfelle noen av tingene hans ble ødelagt mens jeg flyttet ut. (Les: Han var redd jeg skulle ødeleggge noe med vilje...) Nå har han bestemt seg for at han ikke vil betale noe likevel (Vi hadde bare muntlig avtale, så jeg har ingenting juridisk å hente) Vi hadde også noen ting vi kjøpte i fellesskap. Ikke mange tingen, men det er snakk om 2 - 3 tusen. Han vil ikke betale for dem, og jeg får heller ikke hente dem. Hva gjør jeg da.. Det er nesten en prinsipp sak for meg at jeg ikke vil han skal beholde tingene jeg har betalt for... Åhhh den gjerrigknarken.
Gjest StoreSky Skrevet 23. august 2006 #2 Skrevet 23. august 2006 JURK -juridisk rådgivning for kvinner (oslo og sikkert flere byer har det) Det er gratis, og av de fikk jeg er brev om at som samboer har jeg rett på halvparten av boet. (min ex begynte å skulle nekte å betale meg ut av felles leilighet..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå