Legolas Skrevet 8. januar 2003 #1 Skrevet 8. januar 2003 Hei lenge siden sist.... Jeg har vært i frankriket de siste månedene sammen med ei jente som jeg har blitt utrolig glad i, vi er nå kjærester.... Men det er ei jente som jeg ikke får ut av hodet, ei som jeg ble kjennt med, før jeg ble skikkelig kjennt med hun som jeg nå er sammen med. Jeg har lysst å treffe henne men vet ikke hva jeg skal si til min kjæreste... Jeg vil ikke trenge meg på hun andre heller, hun er visst i et forhold, som jeg har fått litt informasjon om, som ikke er helt på topp.... Jeg er UTROLIG glad i begge to, begynner å bli skremmende glad i hun andre jenta..... Jeg har ikke truffet henne, men sett bilder i av henne, hun er PEN(!!!!)...... Noen råd? tips?
@lfa Skrevet 8. januar 2003 #2 Skrevet 8. januar 2003 Du er utrolig glad i ei jente du kun har sett bilde av? :o Hvor mye vet du egentlig om denne jenta, bortsett fra at hun utseendemessig er godkjent? Og er du villig til å miste den jenta du allerede har, for heller prøve å satse på den ukjente? Husk at det er jo ikke sikkert hun sitter med de samme følelsene angående deg. Og spiller du kortene dine helt feil, risikerer du å miste begge to... :blunke: Kanskje du bør ta det litt rolig og finne ut hva slags følelser du har for jentene? Man kan godt være glad i en person, uten at det nødvendigvis betyr at man bør være kjærester av den grunn... :blunke:
Milo Minderbinder Skrevet 9. januar 2003 #3 Skrevet 9. januar 2003 En jente som du har kun sett bilder av? Vel... Hvis jeg kan få ta meg litt til rette her, og teoretisere over hvordan dette kan ha seg, så vil jeg anta at denne jenta muligens er en....tja....brevvenninne, kanskje? Jeg antar at du på et eller annet vis har kontakt med henne, i hvertfall. Det du bør være litt oppmerksom på her, er at all den tid du faktisk ikke har truffet på jenta på bildene, så er det faktisk ikke henne du er - hvis du tillater at jeg bruker det ordet... forelsket i. Det kan vel snarere være all den fantasi og kreativitet du har lagt i bildene, og brevkontakten som du er forelsket i. Du tar deg selv på fersken i å undres over hva jenta på bildet "gjør akkurat nå......sitter hun på bussen, skreller hun poteter, tenker hun på meg nå? Eller nå? osv......" Det er godt mulig at hun også føler det på samme måte. Det som da er.....er at dere har noe felles. Dere nærer hverandres fantasi, ved å holde kontakten; mesteparten av fantasien står dere for hver for dere, men noe av det er skapt i fellesskap. Uansett......en ganske spennende greie det der, som det nok helt sikkert er ganske lett å bli forgapt i, i det jenta på bildene i stort monn representerer alt du drømmer om. Så har du virkeligheten, da. Jenta du har i armene. Jenta som sitter borti sofaen og kanskje småirritert på deg over en eller annen dagligdags trivialitet. Hun er virkelig. Jenta på bildet er en drøm. Selvfølgelig.....du kan treffe jenta på bildet. Det kan være sterkt. Men....en dag, så sitter kanskje hun i sofakroken, og er irritert på deg over en dagligdags trivialitet. Hva er virkelighet? Lykke til, Legolas Alv. Dette må du finne ut av selv Milo
Skusla Skrevet 9. januar 2003 #4 Skrevet 9. januar 2003 Gresset er skjelden grønnere på den andre siden. Som sagt her, hvordan kan du bli glad i noen du har sett på bildet??? Du må bestemme deg og det litt fort, for hun du nå er sammen med fortjener noe bedre enn at hennes NYE kjæreste går og tenker/ drømmer om en annen. Det er i negynnelsen alt skal være rosenrødt og godt, og jeg syntes det er rart om du har sååå sterke følelser for dama di når du kan tenke på andre på den måten. Ingen fortjener å bli ført bak lyset!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå