Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg er en kvinne på 36, plassert på Østlandet og helt fersk på dette forumet. Jeg har lest noen tråder her inne og synes dette virker som et veldig trivelig sted å tilbringe litt tid! :)

Det er en ting som jeg har lurt litt på en stund og som jeg ønsker meg noen synspunkter på. Mennesker man tiltrekkes av uten at man fatter hvorfor.

Jeg har en kjæreste som jeg har vært sammen med i 12 år. Jeg har alltid hatt lett for å forelske meg, men disse små forelskelsene går fort over igjen. Dette er noe som jeg egentlig koser meg litt med, og som ikke går ut over forholdet til kjæresten min. Vi har det fint sammen.

Dette er altså noe jeg har opplevd flere ganger og det forundrer meg like mye hver gang. Akkurat nå er det en fyr jeg treffer på jevnlig da vi har en felles hobby og er medlemmer av samme klubb. Første gangen jeg så ham falt jeg nesten pladask. Etter oppførselen hans å dømme var han ikke helt upåvirket av meg heller. Men etterhvert som jeg ble mer kjent med ham skjønte jeg at vi er vidt forskjellige personligheter med vidt forskjellige meninger om ganske viktige ting og at et evt forhold med ham ville hatt en varighet på ca 10 minutter.

Men min fascinasjon forsvinner ikke. Hver gang jeg treffer ham får jeg svette hender, hjertebank og mister ca 90% av mine taleevner. Jeg gjør mitt beste for at han ikke skal merke noe, for jeg vil ikke at han skal vite at jeg tenner på ham. Men jeg fatter altså ikke hva det er med ham som får meg til å reagere på denne måten! Ikke er han spesielt pen, ikke spesielt sjarmerende, ikke spesielt sexy, han er hyggelig og virker snill, men bortsett fra det er det ingenting som forklarer min reaksjon på ham.

Dette er overhodet ikke noe problem for meg, noen dager etter at jeg har truffet ham har jeg glemt hele mannen, helt til jeg treffer ham på nytt. Jeg er bare nysgjerrig på å høre om det er noen andre som opplever det samme. Jeg lurer på hva dette kommer av? Seksuell tiltrekkelse, ja forsåvidt, men han har et utseende og fremtoning som vanligvis ikke tiltrekker meg.

Noen som kjenner seg igjen her? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen til forumet. :)

Joda, kjenner meg igjen der. Jeg har vært betatt i en annen mens jeg har vært gift, men aldri noe mer enn et deilig sug i magen akkurat der og da. Det var aldri snakk om å gi videre enn å kjenne litt på fjortisfølelsen det er å være betatt av en mann du knapt kjenner.

Og før jeg ble gift falt jeg iblant for menn som jeg ikke skjønner (eller skjønte den gangen!) hvorfor jeg var tiltrukket av. Noen likte jeg ikke oppførslene på, andre likte jeg ikke utseendet til, men like fullt var det styr og drama over disse karene.

Hvem vet hvorfor vi gjør alt vi gjør? Og hvem vil vel egentlig vite det. Noe mystikk og magi må vi ha. I alle fall når det har endt bra og vi sitter med hver vår kjekke mann. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...